2014-07-04

Ephyra : Promo : Mug



Ni namanya hadiah.
Hadiah baru untuk customer Ephyra.
Mug limited edition sempena Ramdhan + Syawal (kalau ada lebih, sambung sampai Deepavali).
Kalau abis awal, maknanya tak buat dah.
Ini bukan mug dari Ephyra, tapi ini mug dari aku. Sebab tu kat bawah mug tu ada tulis url blog aku.

Apesal letak url blog?
Eh, tu pun dah kira baik aku just letak url blog. Kalau aku tepek muka aku?
Konfem takde sape selera nak bancuh kopi.

Memandangkan mug ni berat, postage lak dah free, jadi siapa yang beli Pakage RM180 saja dapat mug. Yang beli Package RM500 tak dapat sebab RM500 tu dah kira hadiah kasih sayang dah tu. Melainkan ko nak beli the mug, sila tinggalkan pesan kat bahagian remarks di bawah ya. Sampul raya tu datang dari pihak Ephyra sendiri, bukan dari aku.

Sesape yang sejak 2 hari lepas dah masukkan payment tapi aku hold delivery sebab hadiah dah habis, aku akan ganti dengan mug ni. Nanti petang mungkin korang akan dapat tracking number.



Name:
Email Address:
I would like to purchase Ephyra for Malaysia 1 box (30 sachets) + mug + green envelope, RM180
Ohsem Deal for Peninsular 3 box (90 sachets) +shaker + green envelope, RM500
Ohsem Deal for Sabah/Sarawak 3 box (90 sachets) + shaker + green envelope, RM530
Quantity
My address
Contact Number
Remarks