2014-06-11

Fleur by Mrs Him : Shawl Thea.


Ni sambungan dari entry THEA Shawl yang lepas.
Hari tu kan aku publish takat mana yang dah siap.
Ok now, aku publish semua warna. Semua ready dah.
Asalnya 10 warna, aku up jadi 12 warna.

Last week, warna PURPLE, GREY, RED and DARK PURPLE dah sold out. Aku tau ada yang terpaksa tukar shawl sebab kaler yang korang nak tetiba dah habis.
Dont worry, aku dah tambah. Boleh grab secepatnya.
Kalau habis tak buat dah sebab now dah mula buat new shawl and baju raya.

Lagi sekali, aku bagitau details :

Material : Chiffon Georgette (high quality chiffon)
Size : 200cm x 75cm (panjang and wide gila)
Type : Halfmoon
Pattern : Pearls

Yang dah bayar untuk borong, please email fleurcloset@xzizbiotech.com untuk set time and date for collection/delivery. Nak tau harga borong, email dorang jugak ya.

Thank you.






SOLD OUT




SOLD OUT


SOLD OUT



SOLD OUT


SOLD OUT



Name:
Email Address:
Color RM38.00 : Thea Brown
RM38.00 : Thea Peach
RM38.00 : Thea Black
RM38.00 : Thea Raucous Orange
RM38.00 : Thea Yellow
RM38.00 : Thea Purple
RM38.00 : Thea Dark Purple
RM38.00 : Thea Green
RM38.00 : Thea Blue
RM38.00 : Thea Red
RM38.00 : Thea Grey
RM38.00 : Thea Pink
Quantity
Delivery Address
Contact number
Remarks