2014-06-02

Mocha 2014


Setekah di-sound oleh Mak Aji beberapa kali, seblom dia hambat aku, baiklah kiranya aku naikkan entry ni secepat yang mungkin.
Ni berkenaan KUKIS RAYA MAK AJI 2014.

Tahun ni ada perubahan.
This year Mak Aji fokus kat new kukis iaitu MOCHA COOKIES.
Sebenarnya dah ada 3 agent yang collect kukis-kukis ni dari rumah Mak Aji. Lambat nau tunggu aku update gamaknya, baik aku call Mak Aji sendiri dia kata.
Dari feedback, Mocha lagi sedap dari Choc Chip. Jangan tanya aku, aku tak makan segala bentuk adik-beradik kopi. Jadi, aku tak dapat nak bagi review kukis mak sendiri. But agent yang dah collect bagi feedback, dorang akan ambik Mocha extra tahun ni.

Memandangkan Mak Aji pun dah letih 3 tahun asik buat kukis yang sama, jadi tahun ni dia dah siapkan banyak Mocha berbanding Choc Chip. Choc Chip masih dibuat, cuma bukan upon request. Mak Aji akan sediakan cuma 50 carton choc chip tahun ni, kalau habis maknanya habis. Dia takkan tambah. Tapi kalau Mocha boleh.

Tahun ni, masih sama macam tahun-tahun lepas, kita TAK POS kukis.
Kalau nak order 1-2 balang, boleh self collect samada kat Bangi atau kat rumah aku di Subang Jaya.
Kalau taknak collect sendiri pun boleh, tunggu aku update nama-nama agen so korang boleh beli dari agen.

Sesape nak jadi agen kukis Mak Aji tahun ni, sila hantarkan request anda ke ermawathy.ishak@gmail.com. Tahun ni, dia handle enquiry. Bagi details :

Nama
Address
Contact number
Nak jadi agen area mana

Minimum untuk agen macam biasa, 25 balang.
1 balang ada 100pcs.

Nak beli anytime now pun boleh. Kukis dah ready.



MOCHA COOKIES



CHOC CHIP COOKIES



Name:
Email Address:
I would like to buy RM41.00 : Choc Chip Cookies, 100pcs/btl
RM41.00 : Mocha Cookies, 100pcs/btl
RM36.00 : Choc Chip Cookies, 100pcs (Agent clicks here. Min purchase 25 bottles)
RM36.00 : Mocha Cookies, 100pcs (Agent clicks here. Min purchase 25 bottles)
Quantity (bottles)
Delivery Self-collect @ Bandar Baru Bangi
Self-collect @ Putra Heights Subang Jaya
Please deliver to me (minimum 25 bottles)
Remarks