2014-06-05

Ephyra : Testimoni : Apple-apple yang bertaburan




Aku rasa batch yang dapat Ephyra this week dah terima this gift kan?
Aku akan habiskan hadiah mini MP3 player ni dulu baru aku move ke kosmetik bag. Rupanya ramai gak yang request nak kosmetik bag. Kosmetik bag pun dah sampai sebenarnya, cuma aku ingat nak habiskan satu-satu hadiah dulu. Takpelah, kalau rasa nak request bag, bubuh kat remarks ya. Tapi TAK BOLEH PILIH KALER. Sape nak, boleh isi form Ephyra di penghujung entry. 
Promo RM180/RM500 masih on.

Ok now nak annouce pemenang testimoni Ephyra yang seterusnya.
Macam biasa, setiap pemenang akan dapat hadiah 1 kotak Ephyra (30 sachets) + gift + special discount untuk digunakan satu kali sahaja. Nak tau berapa diskaun pemenang ni semua dapat, silakan jadi pemenang akan datang ya. Nanti kalau menang, korang tau la berapa korang dapat harga Ephyra ni. Syarat join testimoni ni, hantarkan testimoni bertulis + gambar anda bersama Ephyra. Kalau rasa mampu tunjukkan gamba sebelum and selepas lagi bagus. Tak kisah la, gambar tumit kaki sebelum dan selepas guna Ephyra ke, atau gambar pipi yang dah licin berbanding dulu ke...sukati. Asalkan ada terselit gamba korang dengan Ephyra.


Pemenang Testimoni Ephyra





Pemenang Testimoni Ephyra





Ni feedback dari orang yang sama, dia bagi 2 kali testimoni, selang beberapa minggu lepas hantar email. Teruja agaknya tetiba migrain hilang.

Pemenang-pemenang, sila tunggu email dari Health untuk tindakan selanjutnya ya.


Ok, today aku selesaikan amanah orang-orang kat bawah ni. Cukup dah kot aku peram lama ni.
Sila cuci mata.

Iklan 1




 Iklan 2




 Iklan 3



 Iklan 4


 Top Khat ni rasanya dah 2 kali invite aku gi event dia tapi asik tak berkesempatan. Boleh ke website dia untuk tengok design khat yang baru ya.


 Iklan 5
 



 Iklan 6



 Iklan 7




 Iklan 8




 Iklan 9




Iklan 10



Ni Za Sanggul ni dah glemer dah sebenarnya ni. Dah banyak kali masuk magazine pengantin.
Baru-baru ni pengacara Astro Arena pun ambik ngan dia. Aku harap Mak Aji boleh consider ambik ngan Za Sanggul untuk anak bujang kesayangan dia. 
*Cewahhh, nak wedding planner tahap retis ajeeeeeeee*


Iklan 11




Iklan 12




Iklan 13




Iklan 14