2014-04-17

Ephyra : Testimoni : Test..test..testtt.


Hi-Tea on this 19th, pada yang dah confirmkan kehadiran and dah terima reply dari aku, please remember, hi-tea starts at 3.15pm. Be there tepat pada waktu sebab restoran tu dah di-booked khas untuk this event, harap kita dapat gunakan masa yang ada tu sebaik-baiknya untuk makan, bergamba, dan bersembang dengan DUTA EPHYRA. DUTA EPHYRA dah confirmkan kehadiran, jadi pastikan kamera anda bateri full ya. Ambik la gamba sampai lebam.

Address :  Little White Cafe, Jalan Medan Pb 3, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor

Nama-nama anda semua aku dah hantar pada HQ, jadi sampai sana nanti, sila register ya. Check if nama korang ada ke tak. Insyallah, ada. 


Pemenang Testimoni Ephyra yang ke 8




Tadi check database, sekali nampak rupanya this lady ada place new order and today ada delivery to her. Kalau aku tau awal tadi, boleh selitkan sekali sekotak lagi Ephyra as a gift. Esok kita pos your hadiah ya. Please check your email later.


Pemenang Testimoni Ephyra yang ke 9





Testimoni yang ni aku seriau sikit baca, nak-nak lagi tang "mak pun ada email Kak Di tanya pasal Ephyra".
Ya ampunnnn, mesti aunty ni tersedak-sedak istighfar baca blog aku. Mahap ye aunty.


Pemenang-pemenang kali ni, sila check email korang ya.

And to the rest, kalau rasa nak bagi testimoni and menang satu kotak Ephyra + gift + diskaun for future purchase, rajin-rajinkan diri hantar testimoni bergamba ke : health[at]xzizbiotech[dot]com