2014-01-20

Takde


Hi Kawan-kawan,

Seminggu ni saya takde depan PC.
Minggu ini saya merayap.
Jadi, untuk urusan postage Ephyra, today last dipos.
Akan start pos semula next Monday, insyallah.

Sementara tu, ni aku tepekkan dulu promo Ephyra yang terbaru.
Tapi segalanya aku akan pos next week, insyallah.
Again, gift powerbank.
Tapi kali ni tak perlu beli sampai 3.
Beli 2 je cukup.
Promo untuk best buy 2 kotak ni sama macam promo iPAD organizer dulu cuma now aku gantikan hadiah sebab alang-alang aku ada powerbank.
TAPIIIIIIIIIIIIIIII.
Powerbank aku ni 100 je.
And sebenarnya powerbank ni untuk promotion biotech kits aku.
Tapi aku open jugak la pada customer Ephyra yang berminat.
Memandangkan 100 je, and terpaksa agih-agihkan dengan customer biotech aku lagi, jadi kalau nak grab, cepat isi form.
Ni aku merayap ni pun sebab nak explain kat customer-customer aku pasal promotion yang sama tapi barang biotech la. Hadiah dia je powerbank.



Sesape berminat, isi form di bawah.
Memandangkan aku mobile, respond akan menjadi lembab.
Aku cuba untuk reply seawal mungkin supaya korang tau if gift masih available.
Aku perasan pagi tadi ada a few email masuk untuk order Ephyra menggunakan form yang MP3 tu.
Sorry la beb, aku baru ada masa nak tukar form ni.
So, sila resend balik enquiry guna new form ni ya :



Name:
Email Address:
I would to buy (free postage) Ephyra for Peninsular, 1 box (30 sachets) + shaker + gift, RM197
Ephyra for Sabah/Sarawak, 1 box (30 sachets) + shaker + gift, RM207
Best Buy Deal for Peninsular, 2 box (60 sachets) + powerbank, RM390
Best Buy Deal for Sabah/Sarawak, 2 box (60 sachets) + powerbank, RM410
Quantity
Delivery address
Contact number
Remarks


Ni nak buat announcement.
Mulai today, segala urusan Fleur Closet (shawl, jeans, kurung, etc), akan dihandle oleh team Fleur.
Kalau nak menyembang ngan aku, email ke personal account aku je la ya, sebab kalau ko ajak bersembang ngan aku dalam page Fleur tu insyallah takde sesape respond sebab dorang pun tak tau nak menyembang apa. Aku akan check kadang-kadang je.

Ok, ni aku highlitekan sekali new shawl from Fleur Closet.
Shawl ni inspired dari Shawl Aleesya Ariani.
Kan aku ada cakap aku suka satu shawl Ariani tapi harga dia sampai RM119/pc kan. Disebabkab suka punya pasal, aku borong kaw-kaw. Tapi bila mengingatkan balik how shawl tu boleh turun ke off 70% bila pakai staff price (dulu cousin aku part time Ariani), aku rasa kemungkinan harga dia pun sebenarnya tak semahal tu. Tapi kena akur la kan, dia jual brand, ada kedai, ada staff, ada duta. Of cos jual dengan harga mahal. Ok takpelah. Aku tetap gak beli Ariani.

Atas sebab itu, aku produce Aleesya inpired shawl ni tapi aku buat printed shawl.
Kenapa aku suka shawl ni sebab cutting dia berbeza.
Senang nak pakai.
Tak caya boleh tengok video Wardina pakai shawl Aleesya kat bawah.
Shawl ni cutting dia akan terus menutup dada bila kau lilit.
Senang gila.
Just imagine, 25 shawl aku selamat shoot dalam masa 2 jam je.






Kalau berminat, boleh ke SINI
Aku tak sure if team Fleur dah upload semua shawl, but korang boleh tanya di sana ya.

Have a good day guys!