2013-12-24

Grab



 
 Black and Seaport Blue color jeans

 
 
Dark red and Dark green color jeans

Dah genap sebulan jugak la jeans ni tersadai kat rumah aku.
Guest room aku penuh dengan jeans ni. Now baru la nak up kat blog.
Kali ni aku bawak 4 warna utama yang sold out dengan cepat last time.
Kali ni aku tak ambik yang hujung runcing. Jeans kali ni, potongan straight cut. Tak caya cuba tengok gamba model-model kat atas ni. Nice one, tak tipu punya. Aku ada tunjuk aku pakai jeans-jeans ni kat blog time aku pi Bukit Tinggi, Melaka, and Langkawi.

Model-model ni semua size S, tapi they can fit jeans aku ni size M.
Aku rasa yang pinggang size 31 kalau bontot tak lebar still can fit size M.
Sebab jeans kali ni strechable dari pinggang. Jeans yang dulu pinggang dia jenis tak stretch.
Harga adelah without postage.

RM7/pc untuk Semenanjung.
RM10/pc untuk Sabah dan Sarawak.

And of cos, model memakai shawl BDF.
Kalau berkenan dengan shawl BDF, boleh klik kat kat ruangan HIGHLITES.



Name:
Email Address:
Color RM44.00 : Black
RM44.00 : Dark Red
RM44.00 : Dark Green
RM44.00 : Seaport Blue
Size M : Waist 29inch, Length 98cm
L : Waist 30inch, Length 98cm
XL : Waist 31inch, Length 98cm
XXL : Waist 32inch, Length 98cm
Quantity
Delivery Address
Contact number
Remarks





Ok yang ni, competitor aku punya produk pulak.
Carik pasal betul dia ni ngan aku.
Semalam anniversary dah la buat dek. Gila kering hati dia boleh lupa anniversary.
Sungguh takde perasaan pagi ni boleh pulak pesan "Jangan lupa naikkan produk abang tau"

Macam aku pulak keje ngan dia.

Hoodie ni material polyester 15%, cotton 85%.
Sedap pakai, lembut.
Interested kalu, isi form kat bawah. En Wan akan reply.



Name:
Email Address:
Color RM110.00 : Eclipse Navy
RM110.00 : Grey Marl
Chest size S, 36 inch. Blue and Grey available.
M, 38 inch. Only grey available.
L, 40 inch. Only grey available.
Quantity
Address
Contact number
Remarks (if any)