2013-06-05

Chef jemputan


Ok, macaroni bakar is back.
Setelah lama di-pause-kan sebab Mak Aji busy menggentel kukis, now order untuk macaroni dibuka semula. Kali ini macaroni dibakor oleh tukang masak dari JB - Ima.
Ima telah mendecide untuk melepakkan diri di Bangi sehingga aku tak tau bila.
Dengar citer dia sedang proses menghasut suaminya untuk transfer ke kilang Bangi or anywhere kilang-kilang kat Shah Alam. Psstt, kalau ada vacancy untuk electrical engineer and QA/QC engineer sila email aku. Aku nak tarik dua-dua engineer ni terus duduk Bangi. Jangan balik JB dah. Senang sikit hari-hari aku leh makan macaroni free.

Ima sebenarnya jauh lebih handal memasak dari aku (eh, aku penah handal ke? Hahah)
Tapi dia lebih kepada masakan omputih.
Aku ni level-level karipap sardin tu boleh la kot.

So, sesiapa yang tanya if boleh ke tak order macaroni, yes, now dibuka semula.
Ima akan handle semua enquiry dan dia jugaklah yang akan prepare semua ni. Mak Aji nak concentrate kat kukis je buat masa skarang.
Those yang pernah email aku tanya if nak tempah spageti meatball and lasagna, ok yang tu boleh direct email Ima : ermawathy.ishak@gmail.com

Kalau sesape nak order macaroni, boleh isi form di bawah.
Form ni akan masuk ke mailbox Ima ya, bukan mailbox aku.

Akan tetapi buat masa ni, kita accept self collect saje.
Kalau area Bandar Baru Bangi, insyallah kita boleh hantar.
Area-area lain, sila datang ambik.
Kalau sesape yang nak ambik kat rumah aku also boleh, just tulis kat ruangan 'REMARKS' korang nak collect kat rumah aku. Nanti aku pi ambik kat Bangi.



Macaroni with cheese and mushroom (cup)



Macaroni with cheese and mushroom (tray)



Macaroni with cheese without mushroom (atas tu dia tabur tomato)



Pompuan ni kalau masak macaroni dia suka bubuh cheese sebeban.
Sebab tu kalau makan tak cukup satu tray. Maka lihatlah badan kami-kami semua. Ngagaga.




Name:
Email Address:
I would like to order Beef Macaroni, tray size 6.5 x 6.5 inc, RM40.00
Chicken Macaroni, tray size 6.5 x 6.5 inc, RM40.00
Don't forget to put some Cheese, RM5.00
Mushroom
None
Quantity
I will collect my order on (date) and (time)
My contact number
Remarks