2013-01-13

ijadbakes@yahoo.com


Aku selalu dapat email orang tanya mana nak carik orang yang pandai buat kek sedap.
Aku ni jarang tempah kek. Selalunya bantai Secret Recipe je la.
Now aku ada ketagihan makan chic cake kat World of Choc kat Empire Subang. Sedap nak mampos kek tu. Aku punya bab merasa je dah suku kek. Sape dekat-dekat sini boleh la terjah Empure Subang tu.

Kalau tempah kek ni selalunya aku tempah kat kedai kek je.
Baru sejak dua menjak ni je la aku try tempah kat orang perseorangan.
Macam besday Redza dulu aku ada tempah kat sape ntah, lupa. Tapi nama dia ada dalam email aku. Malas nak carik now. Kuih-muih tempah kat orang lain, pun hasil penggugelan.

Kalau kat Selangor/KL ni rasanya senang nak jumpa orang boleh buat kek, tinggal lagi sedap ngan tak sedap je la kan. Yang tu pandai-pandai korang la.

Kalau sesape yang duduk utara especially Kedah and Perlis, now korang ada satu lagi pilihan untuk tempah kek, macaron, puffs, cuppies, pavlova, apa-apa je la yang sangkut paut dengan baking.


 
  GOJES!
Kek rainbow yang dia buat tu adelah spesis red velvet yang di-rainbow-kan.


Harga adelah seperti di bawah :


Untuk pavlova, fondant kek/cuppies, kek untuk bertunang/wedding, yang ni korang kena email dia sebab price are vary depending on how heavy design yang korang nak tu.
So, kalau sesape berminat, boleh emailkan terus enquiry korang ke : ijadbakes@yahoo.com
Penghantaran adelah sekitar Kedah and Perlis.
Penang and Perak juga boleh, tapi maybe ada extra charges for handling. Yang tu boleh tanya sendiri pada tukang buat kek. Jangan tanya aku, aku tukang war-war-kan je.