2013-01-05

Email



Aku try retrieve balik email sorang reader ni, tak jumpa pulak.
Dia ada mention pasal sorang blogger yang kejenya asik nak bergaduh dengan semua orang.
Tapi aku tak dapat jumpa balik email dia. Puas aku type perkataan-perkataan yang aku rasa dia ada sebut dalam email like "menhanjing" and "kutuk anak orang" tapi still tak jumpa. Tak sure la kot aku terlepas pandang sebab aku tengah sakit mata ni.

Tapi tak kisah la, memandangkan pendapat aku sorang mungkin tak strong, lagipun aku rasa dah banyak dah kot aku respond to soalan yang lebih kurang sama, so ni aku mintak pandangan orang yang selalu aku rujuk tu.

By the way, orang yang reader ni maksudkan, dah pernah ada orang email aku before ni, blog dia pun aku tau. Ada la jugak dulu 4-5 orang dok cerita kat aku pasal dia, tapi sebab aku pun tak familiar dengan blog dia, so aku rasa kalau dah ramai nau yang respond benda yang sama, mungkin ada something wrong somewhere la kot budak tu. Point utama dia semuanya berbangkit pasal tak puas hati dengan kebanyakkan orang. Jadi, aku simpulkan yang budak tu mungkin jenis yang ada hasad.


Soalan 1
Jadi, aku tanyakan apa itu hasad, apa itu jeles. Kepada yang email aku tu, harap dia faham pendapat kat bawah :

 




Soalan 2 :
Yang ni pulak persoalan tentang ada orang kita yang amalkan boleh bersentuhan dengan suami walaupun sudah berwuduk, tapi wuduk tak batal :




Soalan 3 :
Ni pulak pertanyaan tentang menamakan anak dengan nama malaikat:





Wallahualam