2013-01-02

Dia yang promote aku



Sakit tekak aku gelak baca email dari En Wan pada buyer Superdry dia :


"....terima kasih kerana memilih Superdry"

PUIIIIIIIII!


Aku cakap kat dia aku geli la baca email dia kat buyers.
Dengan konfidennya dia cakap "Eh, abang tolong promote blog Di tau. Bila orang google Superdry, terus diorang nampak blog Di. Pastu dorang tengok eh, budak ni ada jual skinny jeans la..pastu dorang pun beli"

Cam sial je statement.
Tak agak-agak dia punya konfiden.
Dia PROMOTE BLOG AKU okkkkkkk. Dia yang promote!
Tak tau la nak gelak ke nak nangis. Rasa nak sepak muka sendiri pun ada ni.
Sukati ko la bang. Janji ko bahagia dengan kau punya konfiden tu.

Ok sebelum aku terlupa, kepada yang request balut Superdry tu, takyah berterima kasih kat aku ya, sebab tu En Wan yang balut, bukan aku. Kalau aku balut takde rupa sememeh camtu de. And sorry takde kad. Kau paham-paham je la kan En Wan tu camne. Aku rasa by now korang kena faham engineer tu camne orangnya (at least untuk kebanyakkan engineer lelaki yang aku kenal). Dorang ni tak pentingkan presentation, janji "it works!". Kalau orang yang involve dalam marketing memang pentingkan presentation. So kalau korang request En Wan suruh balutkan hadiah, plis plis and plis expect the worst. Don't expect balutan tu ada berkipas, berkad, berfancy-fancy. Tolong bayangkan yang buruk-buruk je so that bila barang sampai korang akan rasa sangat puas hati melihatnya. Hahaha. *matila kutuk laki sendiri*

Hari ni aku ada kat rumah, sebab tak sihat.
Masuk opis kejap je tadi untuk ambik folder invoice bawak balik.
And now aku tengah duduk depan laptop.
Pikir-pikir balik kejadah apa aku tak sihat tapi tak pegi keje but bawak balik folder invoice?
Baik aku gi keje je. Penyudahnya sama gak, aku tetap buat keje. Ntah apa-apa. Blur terlampau.

Ok, entry takleh panjang-panjang.
Hari pertama di tahun 2013 haruslah produktif.
Boleh kembali ke kerja masing-masing.
Tapi sebelum tu cuci mata dulu.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Blue cardigan with slyblue jeans.
Begambo dalam fitting room.



Orange cardigan with black skinny jeans.
Begambo dalam opis, pagi tadi. Muka pucat. Aku demam.


p/s : Takleh order lagi...cuci mata je dulu.