2012-12-28

Cepat dan ringkas saje



Update yang sangat lekas sebab aku dah nak keluar catch appointment ni.


Skinny jeans BLUE

Cenggini rupanya jeans kaler blue tu.
Memang cantik. Cobalt blue.
Pagi ni aku tengok status Jeans aku dah ada kat outward OE, maybe hari ni forwarder akan call aku mintak bank in kan duit tax pastu dorang akan hantar. Petang-petang kang aku email untuk buat payment.



Sape orang Melaka boleh belikan aku udang geragau basah?
Aku teringin sangat nak buat begedil udang geragau. Yang ni semalam aku belasah buat begedil dengan udang geragau kering. Best jugak tapi kurang kick. Aku tak sure kat area mana bahagian Melaka ada jual tapi seingat aku, kat area Pantai Klebang dulu ada. Plis..Plis...teringin sangat.




Lambakan jeans Superdry.
En Wan tengah kalut reply email and buat packing. Semalam stay up sampai kul 2pagi member. Padan muka.

Oh yes, wah wah wahhhhhhh.
En Wan kata "Ni apesal dorang request mintak Kak Di balutkan cantik-cantik letak kad?"
Kemahennnnnn lagi korang ye.
Sorry, aku tak dapat buat, yang ni korang kena mintak budi bicara dan jasa baik En Wan untuk balut, sebab ni bukan bisnes aku. Bisnes dia. Aku sikit pun tak dapat apa-apa. Dah la unpaid advertisement. Puiiii.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tapi takpelah, aku balutkan la untuk sesiapa yang request.
Dengan syarat, cakap kat En Wan, malam ni kena bawak aku makan pi Mr Food.