2012-09-04

Later

Aku, Elly and Mak Buyung


Buat masa ni aku sangatttttttttttttttt super duper lakalakalaka busy.
Patutnya hari ni aku ke Penang and Perlis tapi sumpah tak larat nak travel.
Telinga pun tak hilang berdengung lagi sejak makan ubat tahan mabuk semalam. Aku tak tau la ni ubat tahan mabuk ke ubat pelali tenuk. Series aku cam khayal je until now.

Semalam kat status FB aku dah update yang semua email dari customer Ephyra aku akan try to reply today bagi habis sebab Jumaat lepas BB aku telah menamatkan riwayatnya dalam besen foot massage. Tak tau la camana boleh menjunam ke dalam besen tau-tau je dah busuh kuyup bateri BB aku. Mati kutu aku kat sana takde henfon.

So semalam dah get new phone, separuh dah reply semalam jugak, lagi half today la kot. Tak dapat nak reply semua sebab letih gila.


p/s : Stok Ephyra selalu short skarang, so pasni aku akan tetapkan tarikh delivery. No more order today, get tomorrow. Don't worry aku tak lari punya.