2012-08-27

Ephyra : Testimoni : Kalau nak tanya, boleh email

Ada banyak benda aku nak kena update kat blog tapi aku update dulu testimoni Ephyra.
Sila baca dan hayati...
Renung-renungkan....



 Testimoni 1



Testimoni 2




Testimoni 3




Testimoni 4




Testimoni 5



Best kan testimoni 5 tu? Hahaha.

Actually ada 2 orang lagi before ni yang email aku cakap their husbands semua bagi feedback pasal breast.
Just like aku pernah respon to some emails, aku cakap aku takde nak jamin breast tu akan menegang macam zaman kau anak dara however secara saintifiknya collagen improves skin elasticity. Sebab tu ada produk di pasaran yang jual collagen breast mask sebab memang segala-gala yang bersangkut-paut dengan ketegangan kulit adelah collagen. So bila dah ada yang bagi respon pasal breast semakin menegang (at least tak la sagging sangat), aku senyum sampai telinga :).
Tak percaya?
Tanyalah En Wan. Auww!
Tapi ada 2-3 orang yang come back to me and cakap dorang rasa sangat-sangat mengantuk bila ambik Ephyra.

Ok, listen.
Ephyra adelah fish extract.
Apabila ada protein haiwan yang terlibat dalam pemprosesan, somehow akan ada tindakbalas imuninasi atau alergi yang berlaku yang mungkin menghasilkan cytokinin.

And disamping tu, Ephyra ada marine algae extract.
Algae ada cytokinin.

Cytokinin ni ada sedikit fatiguing effects yang akan bagi rasa letih dan mengantuk, however tindakbalas ni bergantung kepada tahap penerimaan badan kita. Sebab tu aku cakap akan ada alergi effects. Those yang mungkin alergi pada cytokinin akan merasa mengantuk ni lebih dari orang lain. Tapi alhamdulillah, kebanyakkan pengguna Ephyra semua rasa lebih bertenaga lepas ambik Ephyra berbanding rasa mengantuk.

But remember, Ephyra adelah skin produk.
Fokus utama adelah untuk skin.
Energy adelah kesan dari tindakbalas collagen replenishment tadi.

Kalau ada yang masih nak continue Ephyra walaupun rasa mengantuk, aku suggest ambik Vitamin B sekali. Insyallah, u feel better.


Redza asik tegur aku "Apesal mama duduk rumah nak pakai mekap (lisptik)?"

Tanyalah pengguna Ephyra, after 3-4 kali guna bibir semua lembut and kaler pink, betul tak?


Kalau ada apa-apa soalan berkenaan Ephyra, boleh email aku : aveo757[at]yahoo[dot]com