2012-07-03

Ephyra : Testimoni : Sambil menyelam minum jugak



Bermula dari sekarang sehingga hari raya nanti, Ephyra sekali lagi launch promosi RM198/kotak.
Dulu dah pernah launch the same promo tapi yang tu untuk Mother's Day. Now, sebab nak puasa and nak raya, Ephyra start balik the RM198 promo supaya korang boleh beli sebagai persediaan nak berpuasa (especially).

Nanti aku retrieve balik testimoni-testimoni dari customer yang bersahur minum Ephyra.
Yang time berbuka bantai Ephyra pun ada gak.

Aku dah 4 kali sahur dengan Ephyra (nampak nau baru nak menggelupur ganti puasa sekarang), alhamdulillah rasa macam hari-hari biasa je. Takde rasa penat ke apa. Kepada yang dah beli Ephyra, cuba esok korang puasa, tak pun tunggu Khamis kang ce try puasa. Pastu email aku testimoni. Tak caya sudah. Hahaha.

Ok tapi another perubahan yang aku nampak pada diri aku (and some of pengguna dah bagi feedback yang sama), adelah rambut aku. Siapa yang datang collect Ephyra and kukis kat rumah aku mesti tau rambut aku how. Bermaya kan? Kahhhhhhhhhhhhh!

Eh tapi series la, rambut aku now better sangat dari dulu.
Dulu sampai aku takut nak brush. Lepas mandi je aku biar rambut aku menyinga.
Now  aku lagi banyak lepaskan rambut dari ikat.
Feeling-feeling Fasha Sandha kejap.
Tapi kat sini tak dapekla nak tunjuk bukti.

Dulu kan lepas bersalin Rayyan aku membebel-bebel kat blog cakap rambut aku gugur sampai dah nak kena kencing ngan sales Yun Nam la apa la. Now rambut aku dah lebat balik.
Actually rambut aku takde la sampai menipis but perbezaan ketara sangat masa before mengandung Rayyan and now. Tu yang buat aku cuak sampai nak pi Yun Nam bagai.
Aku yakin salah satu faktor dia sebab Ephyra. Tak caya? Tak caya cakap aku sudah. Tapi korang percayalah cakap dorang ni :



Testimoni 1




Testimoni 2


Tu dua-dua testimoni ada cakap pasal rambut.
So takyah la aku tunjuk bukti rambut aku kan.
Ko baca je testimoni tu dah tau how satisfiednya dorang.

Tapi aku bukan nak cerita pasal rambut sape paling lebat.
Tapi nak cerita pasal PROMOSI.

Now, pihak Ephyra dah start launch Promosi Raya. Harga sama macam promosi Mother's Day dulu - RM198 with transport (Peninsular) RM208 (Sabah and Sarawak)
Harga ni adelah harga untuk sekotak. Promosi sehingga hari raya.
8hb nanti promosi Ephyra ni akan start kuar kat media massa and media cetak.

Akan tetapi, untuk blog ini sahaja, memandangkan Promo Set RM580 dah nak habis lagi 2 hari, now we come out with a new promo.




Ok, let me help you do the calculation.
Walaupun aku sebenarnya maths bangang jugak.

Now, harga promosi sekotak Ephyra RM198 with transport.
Kalau sesape nak beli sekotak dengan aku akan dapat harga RM198.

Kalau korang beli 3 kotak, harga dia sepatutnya RM198 x 3 = RM594 kan?

Now, I am offering you RM600 with free delivery and RM30 shopping voucher lagi!
Sambil menyelam minum air beb.
Tapi sebab aku taknak bagi korang mjnum banyak sangat sampai tersedak, jadi aku bagi RM30 je.
Sambil minum Ephyra sambil enjoy shopping raya kat Jusco. Jadikla kan, buat tambah-tambah.
Kalau beli bra Scarlett aku dah dapat 3 helai ni.

Nampak macam lagi mahal eh?

Tidak ok.
Tidak!
(wah beria-ia menidakkan)



The best part is :

You can either ambik the RM30 voucher 

OR 

You can use that as a discount voucher 


Maknanya, kalau yang nak voucher, aku akan courier seperti dalam pakej offerlah, iaitu 3 kotak Ephyra + RM30 voucher.

Kalau taknak voucher, korang boleh cakap kat aku "Kak Di, apa barang shopping kat Jusco, saya shopping kat Harrods. Saya taknak voucher tapi nak discount boleh?"

Jawapannya adelah BOLEH.

Aku akan deduct RM30 dari harga pakej, so now your Ephyra promo set will only be RM570.

Kalau RM570 dibahagi 3, berapa adik-adik dapat nilai sekotak?

Kiralah sendiri.....:)

Dah habis kira nanti, email la aku untuk order : aveo757[at]yahoo[dot]com


**Harga promo for Sabah Sarawak adelah RM630 with voucher and delivery**