2012-07-31

17


Aku ingat nak publish ni Sabtu sebab this time all shawl akan digayakan oleh model. Model free Sabtu.
However ramai yang email aku nak book shawl ni sebab aku dah up-kan status kat FB Fleur by Mrs Him.

Ni lah satu-satunya shawl yang aku bawak masuk 3 kali.
Yang first time aku gamble bawak masuk 300pcs, habis. Alhamdulillah.
Pastu ada yang minta restock. Restock aku bawak masuk 120 helai je. Pun habis.
Heran apesal ramai yang beli this shawl. Memang shawl ni tak dinafikan sangat cantik. Tapi sampai 420 helai semua habis??? Hmmm...

Pastu baru la aku dapat tau dari reader yang rupanya shawl ni ada dijual kat Jalan TAR and KLCC tapi dengan harga RM150 sehelai!
Gila bapakkkkkkkkkkkkkk mahal.
Masa tu shawl yang sama aku jual RM63 only. Kalau beli 5pcs harga jadi RM57/pc.
Patut la berbondong-bondong manusia beli.

Ok this time aku bawak masuk 60pcs je. Rasa ni last la aku bawak masuk. Dah 3 kali design yang sama.

Embroidery pattern dia lain but material, size, colour semua sama.
Sape pernah beli Shawl 9 yang dulu, mesti perasan shawl yang biru lain corak dia dari shawl-shawl lain. So this time, shawl yang datang pattern dia macam shawl yang biru tu. Harga pun dah jadi lain sikit. Sebab tu aku rasa aku perlukan naikkan entry ni dengan kadar segera supaya yang booking-booking ni semua tau harga sebenar.

Material : 100% silk
Style : Embroidery
Size : 170 x 50cm
Price : RM79/pcs
Bulk purchase price : RM73/pc (min purchase 5pcs or more)

Email me at aveo757[at]yahoo[dot]com.



 PATTERN 1












PATTERN 2

Yang purple ni pattern dia lain.
Harga murah sikit.

Price : RM73/pc
Katakan lah korang nak beli 4pcs dari shawl  Pattern 1 + 1pc dari Pattern 2, we can give you price at RM73/pc. So altogether RM365.

Harga adelah tetap, termasuk delivery.


p/s : Shawl 16 sangkut kat kastam. Dah sampai nnt aku notify semua yang dah book. Ada dua color yang dah sold out. Boleh check kat link SHAWL 16.