2012-06-21

Begini lah bentuknya


Ni aku nak tunjuk gamba bentuk packaging PROMO SET EPHYRA RM580 supaya korang tak terperanjat la kan bila sampai nanti. Aku takde kotak yang boleh fit 3 kotak Epyra so aku menggunakan kaedah "IT WORKS!" iaitu dengan men-selotape-kan 3 kotak ni sekaligus.

Untuk hari ni, aku cuma dapat courier out 10 set Ephyra promo.
Yang selebihnya esok ye sebab consignment note aku dah habis. Tunggu Pos Laju datang sat lagi pick up barang-barang ni and bagi aku new consignment note.

Don't worry, promo sampai 5th July.
Sempat lagi nak tunggu gaji ke apa ke.

Promo ni nak bagi korang save sikit.
At least for the next 3 months dah takyah beli.

Kalau tak, korang kena spend another RM228 + RM228 + RM228 dalam masa 3 bulan akan datang.
Kalau beli promo set ni, korang dah save RM104.

Kepada yang nak masukkan duit next week, di harap dapat hantar address and nombor henfon dulu kat aku.
So that aku boleh tulis siap-siap address kat CN.
Sebab next week aku outstation.
Once payment dah masuk, aku leh instruct dorang untuk pack and tampal CN je terus.
Melainkan nak tunggu aku balik Khamis depan.

Selamat minum Ephyra.