2012-05-17

Yang simple je

Wo wo wooooo. Sabau...sabauuu...

Bergasak-gasak email masuk pasal Ephyra.
Sabau ye, pagi tadi aku dah reply kat korang aku tengah breakfast.
Lepas tu aku tak sompek nak respond sebab aku terus attend meeting pasal halal test.

Ok ni aku nak tepek dulu gambar aku pakai shawl-shawl dalam range shawl 13. Ada reader yang request aku gayakan the shawl supaya dorang leh nampak clear camana rupanya shawl tu kalau ada atas kepala.

Cenggini lah rupanya :



L-R : S13-5, S13-6, s13-16, S13-9, S13-18, and S13-13



L-R : S13-14, S13-6 (sama mcm gambar atas, aku terbalikkan tudung je), S13-10, s13-15, S13-4


Dari 21 kaler, 10 aku rembat siang-siang.

Shawl-shawl yang macam aku pakai ni still ada lagi 2-3pcs each.
Oh don't worry, shawl yang aku pakai ni semua shawl aku.
Shawl yang aku tak pakai dalam gamba ni ada yang dah sold out, ada yang tinggal sehelai.
Yang tinggal sehelai tu aku tak sampai hati nak pakai sebab nanti ada kesan brooch, so not good.

Kalau nak check apa status shawl-shawl yang lain boleh email aku.


Rasa meriah gila kepala aku dengan kaler.
Terasa sweet sixteen. Auwww.


Pada yang mintak aku buat tutorial cara ikat tudung, adehh, camne nak cerita eh?
Actually cara aku ikat tudung tu adelah konsep ikatan perempuan pemalas nama dia.
Kalau nak ala-ala hijabster yang lilit sana, masuk kot sini kuar kot tengah tarik belakang pin tepi pin atas kepala, ok yang tu bukan aku.
Seriesly aku rasa age macam aku ni dah tak sesuai nak bergaya macam tu sekali.
Budak-budak muda boleh la.

Aku kalau pi meeting dengan beg laptop kat bahu, beg tangan, beg folder and documents, tu belum kalau aku buat demo, dengan mengangkut intsrument atas troli bagai. Kena pulak kalau lambat, pastu tetiba sampai lif rosak memang barua la. Ko just imagine kalau aku pakai tudung ala-ala hijabster yang ala-ala "cara ikat shawl messy" dengan keadaan aku bawak troli, bawak laptop, beg tangan, bla bla bla ...ohhh, plis okkkk? Hilangkan nak jadi hijabster terus dah macam gengster dengan tudung herot-berot terburai sana-sini. Kang elok-elok dapat close deal, customer nampak aku macam pompuan gila terus dia close the door.

Done.

Jadi baiklah aku ikat shawl macam makcik-makcik ni je ha.
Kalau nak aku ajar cara ikat macam ni, simple, akan aku usahakan.
Kalau nak ala-ala Hana Tajima, tak dapek lah.

Baiklah, aku nak siapkan keje.
And respond to all emails.

Kembalilah ke tempat keje masing-masing.

Kalau takde rasa nak buat keje, meh la shopping beli shawl aku. Eh.


 Eh, tertinggal. Ni pun aku rembat.