2012-05-28

Respon

Respon 1 




Respon 2 



Tadaaaaaa!!!

Baru sempat nak update korang respon dari pengguna Ephyra.

Yang email tu dari reader.
Yang sms tu dari ex-pengacara Wanita Hari Ini - Najlah Ishak.
Err...Najlah bukan blogger ye, tapi semua phone number dari blogger/reader yang ada dalam list aku semua aku bantai letak "blogger" for easy access.

See?
Aku dah kata, benda pertama yang korang leh spot adelah energy level.
Gila bertenaga.
Sebab tu aku kata jangan makan belah malam, konfem kau berjaga sampai pagi.
Skarang ni, kalau weekend pun aku stop ambik sebab aku nak tido.
Nak bertenaga biar time weekdays je la sudeyyy.

Kepada yang dah beli Ephyra, dialu-alukan untuk bagi feedback kat aku.
Tak kisah la, positif ke negative.
Kalau positive kita share sama-sama, kalau negative, aku akan share dengan founder untuk dia troubleshoot or do anything necessary.

Oh yes, Ephyra ni bukan hanya untuk perempuan, abang-abang ganteng juga boleh guna.
Sebab ini adelah skin food, so everyone can guna.

Harga promotion masih lagi berbaki beberapa hari lagi sehingga 31st of May.
So kalau nak beli, grab now.
Kepada yang rasa produk sesuai untuk anda and nak purchase lagi, dengan segera email aku.

Lagi satu, yang tanya aku bilamasa nak makan Ephyra ni, samada before or after breakfast.
Jawapannya adelah di bawah kotak.
Aku makan after breakfast sebab aku belasah makan vitamin and jamu mak dara sekali so takleh perut kosong. Lagipun aku kan penakut makan ubat, so kalau nak makan ubat tu kena dengan air manis/masam, that's why aku telan pil-pil tu semua dengan Ephyra. Tapi lepas breakfast la.