2012-02-29

Thanks!!

Shawl gradient silk yang tersangkut punyala lama tu hari dah sampai semalam.
Aku pulak saje bawak extra.
Budak-budak yang dah book shawl tu hari tetiba ramai pulak yang nak tambah kaler lain.

Hajat hati tu aku nak offer kat korang-korang kot ada yang nak beli jugak.
Jadiknyaaa, now ni kepada sape yang nak beli, sila la email aku cepat-cepat sebab stok yang ada now cuma AR01 (1 pc), AR05 (2 pcs) and 2pcs lagi shawl baru kat bawah ni :




Shawl yang aku advertise semalam (2 color) tu dah tinggal 5 helai je lagi out of 20pcs.
Kalau ada yang nak, email aku before 2pm sebab kalau boleh aku nak clearkan semua hari ni. Dah macam nak terbalik rumah aku bersusun-susun shawl segala.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

I am wearing AR04.

Stok lebih ada 4 helai, tapi semua dah gone budak-budak yang beli shawl nak beli jugak kaler ni bila aku kata ada stok lebih. Kalau ada yang teringin nak yang ni, beli la aku punya ni. Hehe.