2012-02-22

Pulangkan pada yang berhak

Dasar tak baca blog orang memang jadik macam ni la.
Bila aku dapat mesej ni kat wall baru aku tau pasal adik Faris ni.
Sedih aku baca.


Ramai kot yang dah tau.
Aku je baru nak tau.

Yang belum tau boleh la baca kat blog ni : http://www.mazidulakmal.com

The parents buat masa ni kena settlekan bil hospital almost RM100K.
Itu baru sehingga ke tarikh semalam.
Belum lagi kira esok lusa punya bil.
Harap kita sama-sama boleh bantu keluarga ni.

Ingat lagi entry shawl polyester kat sini?
Now, kepada yang dah beremail-emailan dengan aku nak beli this shawl, korang just masukkan duit tu to akaun parents adik Faris di sini :


Maybank
1628-5200-2738
atau
1140-1115-2218 
(Shamrulismawi Ismail) 


Lepas tu email aku payment slip/bukti transaksi then aku post shawl korang macam biasa.
Don't get me wrong. Walaupun shawl ni memang aku tetapkan harga RM39, tapi aku tak jual shawl ni pada korang. Kita sama-sama niat sedekah and salurkan duit tu pada dia.

Mungkin ni salah satu cara kita semua dapat bantu dia.

Kalau ada yang nak buat the same, shawl ada lagi, tapi dah tak banyak dah tinggal but semua kaler ada lagi.
Email me nak shawl mana satu, bila aku dah confirmkan, korang masukkan duit to akaun parents adik Faris (atas), email aku slip and aku pos.

Thank you.