2011-12-09

Request

Request 1

Saya Yaty dri Kuantan, saya silent reader blog Kak Di.
Blog Kak Di famous kan....saya nk mintak tlg blh......
Saya perlukan rumah sewa di Kuala Lipis....penat dh saya cari tapi x jpe2 , saya perlukan segera.
Kak Di tlg shoutkan dlm blog @ fb blh? Kak Di ramai kenalan......mana tau ader yg bh bagi info....

Info Saya : Yaty (012-9512832)

Pertolongan Kak Di amat saya hargai :)))


Request 2

KakDi, nak mintak tolong :-)

*************************************************************
Bilik Master, Teres 2 Tingkat, Seksyen 7, Shah Alam.

Mencari teman sebilik (perempuan muslim) untuk menyewa di bilik master.
Jumlah sewa bilik master rm500/month.
Skrg sudah ada 3 penyewa, memerlukan seorang lagi.
So, just byr rm125/month each person.
Bilik master yg mmg besar, selesa, ada toilet kat dalam bilik.
Available bulan 12 :-)
Perlu bayar deposit 2+1 termasuk sewa iaitu rm250 + rm125 = rm375, tiada deposit utilities dikenakan.

Details mengenai rumah:
*rumah teres 2tingkat
*dekat dengan PakLi Kopitiam, Restoran Hakim
*ade tv kat ruang tamu
*ade kemudahan memasak (dapur&gas)
*ade peti ais
*ade internet
*ade pakguard round with moto 24jam.

Sebarang pertanyaan, boleh contact:
Nama: As
No tel: 017-3923360


Request 3 

 

Salam Kak Di
Saya nak minta tolong Kak untuk iklan kan kat blog akak
Saya ada 3 kotak Enzime Litchin dari produk De Belle, yang Aishah jadi spokeperson tu.
Saya nak jual 3 kotak ni
Harga satu kotak RM 145
Saya jual satu kotak RM100 je.
Tapi untuk serius buyer, harga boleh runding
Emelkan ke : shuhadashah23@gmail.com
Thanks Kak Di, sangat hargai
p/s Kak kalau iklan ni berbayar akak bagi tau ye :)