2011-12-10

Low Blood

Teruknya rasa todayyyyyyyy.
Dari kul 6.03am aku bangun sampai now kepala rasa pusing. Aku tau ini tanda-tanda low blood sebab aku rajin kena macam ni. Main tenyeh minyak cap kapak je dari pagi. Tenyeh, tido. Tenyeh, tido. Sampai naik bengkak muka aku banyak tido. Tak hilang-hilang gak mabuk ni. Last-last tadi dinner gi carik kerang bakar. Alahaiiii..kerang dia. Cam bijik budak umur 4 tahun. Celah gigi je. Tapi boleh la dari takde.

Ingatkan reda la sikit mabuk ni. Takde efek pun?? Aku tetap rasa pening. Time rukuk je rasa nak terjunam ke depan. Kang ada jugak esok aku semayang baring. Selain dari hati and kerang, apa lagi makanan yang boleh dicekik untuk hilangkan mabuk-mabuk low blood?

Ke aku low sugar??

Aku ni kan, selalu sangat pitam-pitam, mabuk, sakit dada, sesak nafas. Dah 3 tahun dah penyakit-penyakit ni rajin dok hinggap. Tapi check up takde jumpa aap pun. Bila jumpa dokter jawapannya adelah stress keje. Ye ke stress? Apesal aku rasa macam tak stress?

Ada dokter kat sini?
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone