2011-06-21

Food lagi





Ni di-courier oleh reader blog ni untuk aku rasa.
Aku ingatkan aku lah orang pertama yang tau [asal apam polkadot ni, rupanya dah berzaman orang tau. Aku je yang selalu tak tau apa-apa :(.
Anyways, pada sesape yang nak try this apam, boleh contact pembuat apam di atas.

Tima kasih pada Anna sebab bagi akak rasa satu tupperware besar.
Masa aku bukak fridge and nampak the apam, mak aiiiiii kaler dia sangat la ngeri.
Gila shocking.
Tapi bila rasa, apam ini sangatttttttttt la lembut.
And ada jem kat dalam.
Not sure if korang boleh request untuk letak jem at your own choice. Boleh contact Anna untuk further details.

NEW INFO FROM ANNA :

RM15 = 50biji.
color ade byk.. biru, hijau, pepel, pink, merah, kuning, black, putih..
kalo ade yg nak tempah utk doorgift kawin, blh la ikut tema kaler..
filling yg ade utk pilihan, blueberry, strawberry, coklat, kiwi, peanut butter..
penghantaran ke seluruh semenanjung by poslaju or self pickup area KOMTAR, Penang.



Ok ini flyer yang Ibal dah buatkan untuk aku tepek je kat blog.
So lepas ni sesape nak order, boleh refer terus kat flyer ni and deal direct dengan Ibal.

Dengan aku pun boleh sebenarnya tapi aku akan pass pada Ibal jugak.
So lagi ok kalau deal dengan dia terus.

Rasanya Mak Aji tengah buat promosi peach and apple crumble.
Pada yang order macaroni/lasagna tak salah aku dia akan bagi 2-3 biji crumble untuk korang rasa. Kalau tak silap la...tanya Ibal ok?


Lagi satu project Mak Aji yang asik bertangguh nak publishkan.
Ni pun kalau nak order, deal dengan Ibal ye.

Ok.
Done with foods.



Hari ni je dah 6 orang dok tanya aku link online boutique kawan aku. Cheq, ko kena bagi aku coding untuk aku tepek kat sidebar.

Korang boleh pegi SINI