2011-05-17

Masih dibuka macam biasa



Yang tanya if order lasagna and macaroni cheese bakar still on, yes, masih lagi on.
Cuma aku malas nak advertise je sebab Ibal yang take over the job.

Gamba-gamba ni pun aku ambik dari FB Ibal.

Kalau nak order, area-area Bangi-Kajang-Putrajaya tu boleh la contact Ibal : sixth6th_in_line@yahoo.com

Kalau area-area Subang Jaya-Puchong-Shah Alam tu kalau nak ambik kat rumah aku pun boleh : aveo757@yahoo.com


Spageti meatball

Dulu kan time-time aku keje kat MOSTI, kalau meeting ke apa ke mesti mee goreng, nasi lemak, sandwich tuna, and nasik putih and lauk-pauk. Tapi masa Mak Aji jaga aku time mengandung dulu, pukul 5 pagi dia penah preparekan satu tong nasik kuah spagetti and Pak Aji toskan spageti gila banyak. Aku tanya ni saper nak makan pagi-pagi spageti meatball?

Mak Aji jawab 'Orang UKM order untuk meeting pagi'.

Aku macam 'Wohooooooo. Gila aaa skarang punya meeting. Spageti meatball okkk. For brunch lagi. Bukan brunch makan lite-lite ke?'

Tapi takpela, order lah lagi.

Oh yes, the meatballs tu Mak Aji gentel sendiri, tak main beli frozen.


Blueberry muffin

Ko koyak the muffin tengah-tengah tu meleleh-leleh blueberry jem keluar.

Macaroni cheese

Yang ni memang Mak Aji punya specialities. Sepanjang aku kat UNIMAS, asal balik dari bercuti je, kawan-kawan aku dah get ready menyambut macaroni cheese ni. Bukan sambut aku balik tau. Sambut makanan.


Lasagna

Siapa penah makan lasagna kat Little White Cafe kat Bangi tu? This is exactly the same recipe but cheaper la of cos. Hehe.


Choc muffin (kalau nak tambah kismis kat dalam pun boleh, at no extra ringgit)

Ok yang ni aku tak pernah rasa sebab aku tak makan coklat. Rasa-wise aku tak tau but looking at the constant order Mak Aji dapat, hmmm...rasanya boleh la kot. No komen.