2011-03-02

Iklan tersadai. Ampun!



First of all aku nak mintak maaf banyak-banyak kat semua yang email and msg aku kat FB mintak tolong advertisekan blog/barang terpakai/bisnes. Aku bukan taknak tolong, tapi series tak menang tangan. Setakat malam ni still ada 67 request yang aku belum buatkan. Aku dapat email, bukak, baca, pastu buat keje lain. Mintak maaf banyak-banyak. Aku faham korang buat bisnes an of course nak aku respond cepat tapi sometimes aku tersangat busy. By the time aku dah tak busy, aku sibuk nak update blog cerita pasal aku pulak. Aku akan cuba buatkan semua, tapi tak janji cepat. Sorry again.

Ni malam ni pun aku curik-curik masa nak reply email-email yang tanya pasal keje kosong, maid, macaroni, etc.

Oh yes, macaroni bakar and lasagna still on macam biasa. Nak order, email gue.

Tima kasih sebab sudi jadikkan blog aku ni tempat untuk korang advertisekan bisnes. Takat nak expand the bisnes tu bolehlah kot aku tolong, tapi kalau nak kaya-raya rasanya kena mintak bantuan blogger yang lagi kaw kot. Blog aku ni berapa kerat je masuk pun.

Tapi, those yang mintak aku tolong promotekan blog, aku mintak maaf banyak-banyak. Kalau nak promote blog, aku tak boleh tolong. Kang aku dah start promote satu blog, esok seploh request masuk. Nak naikkan rating blog ni ambik masa ye adik-adik. Kalau entry baru namblas tapi nak followers 3000 payah sikit la kot. Melainkan ko tepek gamba aksi terlampau. Konfemmmmmmmmmm!!

Ok ni ada satu lagi advertisement dah tersadai lama aku tak buat-buat. Dah la tuan punya beg ni duduknya sepelaung je dari rumah aku. Selalu terjumpa kat mamak. Kalau ada yang berkenan dengan beg ni, boleh lah tanya tuan dia at nhnurhuda@yahoo.com, kot la dia dah jual. Interested buyer je ye. Kalau tak interested dendiam sudah. Buat cam aku, tak dapat beli, dapat tengok jadiklahhhhh.




DESCRIPTION FOR COACH HANDBAG
Coach Brooke Op Art Brown Style No : 14147
Beli online at RM 1100 (harga dibutik RM1600)
Bought less than 1 year, jarang2 guna bag ni
Dust bag provided
Care card also provided
Very good condition 9/10
Selling price : RM 550 (boleh nego a bit, for serious buyer)


DESCRIPTION (FOR SLING BAG):
Brand : LIZ CALIBORNE
New item with tag
Color : Plum berry
Measurement :0"H x 11"W x 2 1/2"D
Zipper closure
Cross-body strap
Exterior: front zip pocket & snap pocket
Interior: zip pocket & 2 slip pockets
Price RM165