2011-03-08

Eksen lah lagi.



"Kawan baik" aku called.


She : **** (laki dia) belikan I new handbag today.

Aku : Waaaaaa, besday you ke hari ni? (Buat-buatlah excited, kasik can)

She : Takde la, dia nak pegi outstation lagi. So I bengang. Dia nak pujuk I la tu.

Aku : Best la camni. Merajuk je dapat bag. Merajuk je dapat bag. Nak merajuk dengan **** (nama laki dia) jugak la.



Walaupun aku tau lawak aku yang tak berapa nak lawak ni agak keji, tapi mamposlah. Malas aku nak pikir sebelum berkata-kata kalau cakap dengan dia ni.


She : Mintak lah dengan husband youuuuuuuuuuuu. (dengan nada-nada ejekan yang maha sialpalis). Pergi overseas tetiap tahun boleh, takkan lah beli beg wife 8K pun nak berkiraaaaaaa.


Oh, nak bagitau beg dia 8K la ni rupanya...


Aku : 8K beg you??? Beg you ada sport rim ke apa yang sampai 8K?

She : Sport rim? Apa tu.


Hek eleeeeee.


Aku : La, sport rim pun tak tau? Sia-sia je aku buat lawak. Hahahahah (gelakkan diri sendiri sebab kau buat lawak orang tak paham)

She : Apa sport rim?

Aku : Tanya lah husband youuuuuuuuuuuuuuuuu, tu pun kalau dia tau la (hahah, masa ni aku buat ton sejibikkk macam dia buat tadi). Orang yang suka tukar-tukar kereta je yang tau apa tu sport rim.

She : Eh, you tukar keta ke? Beli keta apa? You yang tukar keta ke, dia? .........



Tuttttt...tuttttt...tutttttt. (aku matikan line sebab malas nak layan). Bising lah kau.



Nampak nau gelupurnya. Dah la lawak pun tak pick up, aku menipu pun kau percaya. Aku dah cakap, ko jangan lah nak ek ek dengan aku. Hilangkan nak ek pasal handbag terus malam ni kau tak tido malam pikir aku beli keta apa. Hah!