2011-01-21

Kot ye pun nak bereksperimentasi..




Semalam aku day trip ke KT and KB with En Wan. Dia ni merangkap driver sebab nak harapkan aku yang drive kat KT, insyallah ada harapan sesat. Let alone KB. Mampus sampai ke Siam.

Asalnya plan nak ke Tganu dengan keta, boleh bawak mak mertua aku balik sama jenguk rumah. Tapi since dia pun dah lama tak balik rumah, dia cakap rumah tu konfem berabuk. Kesian pulak ngan Rayyan nanti. Lagipun fridge memang dah kosong, sengaja dikosongkan sebab dia nak tinggalkan rumah lama kali ni. Actually takde hal bab fridge kosong sebab aku ngan En Wan memang tunggu peluang je nak pi makan kat town, tapi bab rumah bersawang tu adelah sedikit masalah sebab aku pi sana bekerja, takde masa nak tolong berkemas pulak. Kalau ada masa pun belum tentu aku nak kemas sebab err..errrr...sebab bukan rumah aku??

Lagipun aku kan tetamu, tetamu haruslah bersila panggung saje, bukankah?

PANGGGGGGG!
Sedas.

Last-last En Wan ajak naik flight je, kat sana sewa keta. Maka, pergilah kami berdua.

Gila penat!!
Dan juga sakit tekak.
Dari mula sampai KT, sampai lah ke KB, aku jumpa total 10 customer dan bercakap tak benti. By the time habis, aku masuk keta senyap tak bercakap-cakap sebab sakit tekak.

Ni kali terakhir aku buat keje gila pi KT and KB day trip. Pasni, kena at least tido satu malam. Atau takyah datang lansung, skype je ngan customer.

Yang pentingggggg, nampak gamba tu?

Tu gamba aku snap kat salah satu tempat yang aku gi semalam, pandangan dari dalam toilet, betul-betul kat jamban.

Masa aku snap ni, aku tengah kencing and posisi aku betul-betul atas toilet bowl.

Kelassss!

Kau berak, sambil berborak dengan orang atas.

Ni design baru ke apa pun aku tak tau. Yang aku tau, aku lebih ngeri menjadi orang kat atas tu banding yang kat bawah sebab kebarangkalian aku nak melihat objek lain kat toilet bowl tu adelah 99.9%. Lagi 0.01% tu adelah apabila yang masuk toilet tu tetiba tak jadi nak buat bisnes.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone