2011-01-16

Kenapa saya punya potong half?





Redza : Ma, kenapa girl kena potong semua bird dia?

Aku : Huh????? Kenapa?

Redza : Ye la, boy semua kena potong bird half aje. Tapi girl potong semua. Abis, mama kencing kat mana?

En Wan : Bontot. (gelak-gelak)


Aku tak sempat jawab apa pun lagi, si tukang menyebarkan dakyah palsu ni kalau bab menjawab merepek-repek memang laju.


Redza : Ohhhhhh, patut la girl kena kencing duduk ye, Ma? Sebab dia kuar kat bontot?

Aku : Mana ada girl kencing kuar kat bontot. Bapak kau ni kalau merepek nombor satu!

En Wan : Girl takde bird, Ija. Dia ada lain.

Redza : Ada apa?

En Wan : Pussycat. (sambil tahan gelak sebab aku jegilkan mata kat dia)

Redza : Ohhhhhhhhhhhhh. Pussycat rupanya. Mesti lagi banyak rambut dia kan, Pa?


En Wan gelak macam nak mati.

Ni yang aku menyampah kalau semuanya lelaki dalam rumah.
Ni baru Redza, kalau Rayyan dah besar sok memang balik-balik aku je la yang kena.


p/s : Renti-rentikanlah mandi dengan anak bang oiiii, anak dah bujang dah tu.