2011-01-27

Dah sampai. Tima kasih.


Again, terima kasih yang tak terhingga to my readers and bloggers yang hantar gifts for Rayyan. Sorry gamba-gamba ni dah lama berkepam, baru hari ni ada masa nak upload (padahal hari-hari ko update blog kan?).


Ini from .... alamak, aku lupa nama dia.

Kalau tak salah SHAE kan? Yang keje kat MOX tu, betul tak?
Sorry dik, akak terpaksa bukak hadiah ni sekerat je.
Kalau Redza nampak bendalah ni konfem dia ajak aku main masak-masak.
Pandai ko pilih kaler kan? Green apple lagi.
Akak makan kat mangkuk ni bleh?


Kalau tak silap aku, ini from Kancilbiru @ Baizura...?
Betul?

Actually dia hantar ni dengan nice decoration, bukan sejibik-sejiban macam ni keluar-keluar dari kotak. Cantik dia decorate, dalam bentuk bulatan lagi. Pandai ko decorate.
Tapi kannnnnnnnnnnn.
Masa package ni sampai, separuh kotak dah rabak, so the decoration pun entah ke mana-mana. But aku leh imagine macamamana dia decorate coz some of the pampers masih dalam keadaan intact.



Ok, aku baru dapat komen dari tuan yang buat the decoration. Her name is Byzura, yang hadiahkan nama dia Niza. Sorry girls.

So, ni gamba Diaper Cake yang sepatutnya sampai begini kat aku. Akhirnya dia sampai begitu....*sad*

Nak order?
Go to http://twinkywinkystars.blogspot.com

Banyak okkk dia bagi pampers ni.
Jimat duit pampers aku (dengan anak pun berkira). Ehhh, kita mesti berkira.
Dah cukup baik aku bagi pampers, aku dulu pakai napkin je. Tu pasal bontot aku berkerak sampai sekarang.


Ni dari Nurul Azlan.

Dia juga adelah customer pertama yang sampai ke rumah aku untuk collect macaroni bakar.
Tima kasih banyak-banyak for the kasut, walaupun booties and mittens pun Rayyan masih belum pakai. Tapi takpe, once dah boleh guna akan ku upload lagi kat blog sebagai bahan bukti kasut tu kekal cantik, dengan harapan Redza tak jumpa menatang ni. Kalau dia jumpa, konfem dia sarungkan kat kaki transformers dia. Bukan ko tak tau kreativiti anak aku kan?


Ini dari viruspadu @ Zaimah.

Masa aku dapat envelope tu aku dah boleh agak mesti minah ni bagi aku tudung sebab dia jual tudung (click banner dia kat side bar).
Dan jawapannya adelah 10 markah untuk aku!

Yang bestnyaaaaaaaaaaaaaa, dia hadiahkan aku shawl yang aku suka tu. Wawawawawwa.
Kira berjaya la modus operandi aku puji tudung tu kan? Servis bertukar tangan skarang okkkk. Wakakakkaka.


Ini bukan kain pelikat En Wan ye. Aku lempang kang.

Ada dua cara pemakaian ye puan-puan.
Boleh dipakai sebagai selendang, (spek tidak termasuk dalam pakej), dan agak-agak dada kau selambak sangat, boleh la dipakai bagi menutup dada dan bahu.

*motif bergamba dengan spek depan webcam adelah kerana meja study ada lampu, jadi pencahayaan yang tepat beserta pixel camera yang jelas membuatkan muka menjadi luar biasa glownya*

Cuba ko padamkan lampu tu.
Hazabbbb.


Bukan setakat selendang, Jemah pakejkan sekali dengan kain ela kaler green apple lagi :). I lap u very strong lah!!


Suatu waktu dahulu dia begini...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Now.
Thank you kepada semua yang mendoakan Rayyan.

p/s : semua gamba Rayyan ni disnap masa dia tengah mamai nak tido. Dia memang suka wat perangai sengih-sengih, juling-julingkan mata, gelak-gelak before tido.