2010-11-23

Bersedia untuk ke hospital balik





Thanks to ANONYMOUS.

Sorry to tukang mekap (akak lupa nama ko dik sbb akak update dari BB ni, malas nak view blog), sebab akak just cut and paste apa ko tulis tanpa menyemak grammar. Sorry again.



Oh, btw Rayyan dah 1.57kg. Alhamdulillah...

Nurse dah suruh aku standby untuk tido hospital this week. Kalau Rabu ni berat dia exceed 1.6kg, maka berangkat la aku ke NICU.

Terpaksa la aku berlakon jadi wanita-wanita normal berpantang dengan kain batik lepas, berpilis, berstokin dan berjaket segala. Yang best tu jiran sebelah katil masa aku tersadai tu ari pun sama-sama anak ada kat NICU, maka ada lah teman aku nak bergossip.

Harap-harap Rayyan cepatlah membesar, cukup 1.8kg dapatlah bawak balik. Tak sabar rasanya nak hidup normal balik macam dulu (dalam pada tak normal tu dah sampai Jusco Bukit Tinggi dah aku).

Pstt pssstttt!
Berat aku dah turun dari 59kg ke 51.7kg today.
Huahhuahauahuahuahauahauah.
Riak! Riak!
Tapi belum boleh masuk lagi ke denim skirt aku dulu, masih tersangkut kat peha.
Another 5kg to go..

Aku rasa memang betulla la teori memerah susu boleh kuruskan badan. Kepada sesiapa yang rasa terpedaya dengan bermacam-macam produk kuruskan badan tapi badan still boyak lagi, apakata korang beranak dulu pastu breasfeed, KONFEMMMMMM selimmmmm (agaknya laaa..).


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone


From: Anonymous <noreply-comment@blogger.com>
Date: Mon, 22 Nov 2010 22:23:57 -0800 (PST)
To: <aveo757@yahoo.com>
Subject: [walk on wings, tread in air] New comment on The Art of Making Up :).

Anonymous has left a new comment on your post "The Art of Making Up :)":

Please book your seats now.

NOT
Please book your sit now.


sekadar berkongsi.

Publish
Delete
Mark as spam

Moderate comments for this blog.

Posted by Anonymous to walk on wings, tread in air at 2:23 PM