2010-10-06

Dirogol suami?



Aku terbaca satu artikel pasal kes rogol. (uishhh, kalau bab rogol memang takde istilah TERBACA okkk, KONFEM baca!)

Tetiba aku teringat satu cerita kat Majalah Mingguan Wanita satu masa dulu, masa aku still kat UNIMAS lagi. Time tu aku rajin beli Mingguan Wanita ni. Konon nak mencegah dari terjebak dengan lelaki/balak saiko, tapi aku dapattttt jugak yang saiko. Tu la dia kan, lagi kau avoid, lagi kau dapat.

Ada satu kes tu dia cerita pasal DIROGOL SUAMI SENDIRI.

Wahhh, biasa la tengah bujang kan. Bab-bab cerita rogol ni memang laju je baca.

Tolong bagitau aku sikit memang ada ke istilah dirogol suami sendiri ni?
Aku ni memang bab-bab agama takde la bijak mana. Dari segi sivil pun aku tak pandai (read : tak kuasa ambik tau).

Tapi setahu aku, bukankah isteri hak suami? Kalau suami mintak dilayan tu, kau kena layan kan. Maka ada kah istilah dirogol suami? Aduiyaiiii, suami saperla yang rajin merogol bini ni. Laki aku ni toksah kata nak rogol, aku telanjang bulat sebelah dia pun dia boleh pandang je. Mentang-mentang la perut aku besar skang ni, buat nak tak nak je memandang.

Cuma yang si tuan punya kote ni pun agak-agak la sama. Kalau keadaan isteri kau tak mengizinkan, kau hold la dulu kote kau tu. Jangan la gelojoh macam tak penah dapat. Perempuan pun ada mood swing jugak. Ada time dia malas layan tu, kau jangan la berkeras hati nak jugak. Sabo-sabo le. Ntah dia period ke, baru kena lempang ngan bos ke...

But, seingat aku, artikel yang aku baca tu, takde pulak sebut pasal bini dia period ke apa ke. Masih lagi status suami isteri yang sah tapi saya dirogol suami saya. Apekah???

Atau adekah term DIROGOL SUAMI SENDIRI yang dipakai oleh pompuan ni adelah bermaksud SAYA DIJIMAK DENGAN SECARA RAKUS SEHINGGA COLI BERTERBANGAN KE RUMAH SEBELAH?

Eh, apa ni???

Aku tak paham okkkk.