2010-09-16

Cannot sleep



Ini adelah contoh lasagna yang dihasilkan oleh Syarikat Diana Bersaudara.
Kepada yang hari tu nak order macaroni/lasagna, boleh email/msg aku kat FB.

Sekian.




Betul pun semalam aku tak boleh tido.
Cuma sleep-sleep chicken start pukul 3.30am sampai kul 6am.
Pukul 6am tetiba aku dengar pintu bilik aku diketuk.
Gila gabraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Aku dah nak tekan alarm kereta dah. Memang semalam aku bawak kunci keta siap-siap masuk bilik. Apa-apa hal aku tekan je. Sikitttttttttttt lagi nak picit, tapi aku gagahkan pergi dekat ngan pintu and tanya 'Siapa?????'. Suara buat-buat garang padahal sebelah tangan pegang Ridsect. Apa-apahal aku spray. Tapi, macam la sempat nak spray kan?

'Abang ni..'

Kuang hasam betul la En Wan ni tau.
Kata tido kilang sampai 12 tghri, alih-alih balik rumah kul 6 pagi.

Terus aku bukak.
Oh! Lega En Wan dah balik. Boleh lah aku tido dengan tenang.

Teringat masa aku blaja dulu, satu malam tu aku tido sorang.
Roommate aku dua-dua merayap pi mana ntah. Study group kot, pastu dorang terus tido bilik member. Aku je yang tak penah ada study group sebab aku memang tak suka study ramai-ramai. Aku suka study dengan boifren je. Padahal boifren course lain. Motif??
Dalam kul 2-3 pagi macam tu, member aku balik.
Dia ketuk pintu satu macam punya kuat. Gelabah la aku kan, dah la aku ni dilahirkan dengan gen-gen penakut. Bila malam-malam buta orang ketuk pintu macam nak rabak tombol lagi la kepala aku pikir bukan-bukan. Adrenalin aku jangan cakap la, dia punya rush tu memang maksima tapi tindakbalas receptor ngan neuron tu telah membuatkan tindakan refleks aku terus jadi krem dan bengap tak tau nak buat apa.
Dah la blok yang aku duduk tu macam-macam orang dah ternampak kelibat pompuan dalam toilet with kepala terbalik la apa la. Aku je yang mujur belum pernah nampak.

So, bila kawan aku ketuk pintu, aku tanya :


Aku : Siapa?

Dia : Aku la, Ina.

Aku : Siapa?

Dia : Ina la. Bukak la.

Aku : Ina mana?

Dia : Hoihhh! Aku la, roommate kau. Ina. Apeng!

Aku : Password??

Dia : Pukimak kau.


Ok, password yang betul. Boleh masuk.