2010-08-18

Point saje



Aku berhibernasi semalam.

Selain dari sebab aku ada appointment kat luar, aku juga adelah malas nak update blog sebab bermuhasabah diri (ambik kauuu).


Point 1


Aku bukan taknak accept.
Cuma dah tak boleh nak accept. Yang pending ni pun aku tunggu masa je kot la ada orang nak rejek aku dari list dorang, baru aku leh add mana yang dalam pending list ni ok?

Mintak maaf banyak-banyak.


Point 2


Dalam banyak-banyak isu lately, aku paling bengang dengan kes ni.
Aku taknak tau apa masalah rumahtangga korang, semua pun ada masalah rumahtangga tapi yang ko nak simbah asid segala ni apekejadah? Mental ke apa?
Budak ni dah la pompuan okkkkk. Sok besar apa nak jadik kat dia kalau muka dah cacat-cacat macam ni???
Aku yang muka tak cacat pun pernah kena ejek teruk time skolah, apetah lagi kalau muka kau dah herot-berot macam ni. Siapalis betul la.
Kalau aku jadi hakim, aku perintahkan simbah asid kat telor ngan bontot dia. Baru dia rasa nak meniarap tak boleh, nak terlentang pun tak boleh. Berdiri la kau sampai mati. Nampak cam simple kan?

Try la. Takyah tungu lama-lama, ko cuba berdiri sehari suntuk, kalau tak pengsan jangan panggil aku Diana! (apa kaitan??)


Point 3

Aku baca berkali-kali komen 'anonymous' (biasa la kan, kalau yang suka bagi "nasihat" ni selalunya memang merendah diri orangnya, taknak kita kenal diri dia siapa).

Aku letak profile pic FB yang sama macam profile pic kat blog ni, dia dah tentu-tentu lah perli yang aku pun tak tau apa masalahnya dengan gambar tu. Dah kira baik aku tak letak gamba aku terkangkang pakai swimming suit. Bila aku letak gamba bertudung still ada komen 'Pakai tudung biar ikhlas. Bukan sebab nak suruh orang puji'.

Wadefakhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh?

Sampai sekarang aku tak jumpa jawapan apa masalah dengan gambar-gambar aku?
Sebenarnya kau ad masalah apa ni.
Ada masalah dengan gamba-gambar aku kah?
Ada masalah dengan aku kah?
Or kau ada masalah bipolar kah?

Agak-agak kalau aku pakai macam ni mesti semua bajet aku budak baik kan?