2010-07-10

Teddy



Nampak anak-anak beruang yang telah berjaya hingga ke menara gading ini?
Inilah pemandangan sebenar atas katil adik aku hasil keje tangan Mak Aji yang sedang bertungkus-lumus siapkan bouquet utk konvo UKM next month.
Ni pun dia takde kat rumah dari pagi gi siapkan bouquet teddy with ferrero roche pulak. Fresh flowers bouquet hanya akan dibuat on the konvo day itself. Yang dah ready sekarang adelah teddy with bunga mati. Aku tak tau la berapa banyak anak beruang lagi yang dia bawak balik petang kang. By end of next week aku jangkakan toksah kata bilik adik aku, dengan bilik-bilik aku sekali penuh ngan anak-anak gorilla ni.
Buat masa sekarang aku belum dapat information lagi apa nombor booth dia, but aku akan cuba sama-sama memekik menjual anak beruang pada hari itu.
Kalau ada yang berminat nak place book or nak custom made or nak tau lebih lanjut, boleh email kat aveo757@yahoo.com (gua punya email, Mak Aji ni bisnes je ada, email yilek).
Gambar-gamba secara close up and personal akan diambil kendian sebab kameraman adelah bersantai-santai di Melaka buat masa sekarang.
Ok, nak makan nasik jap.


Sent from my BlackBerry® smartphone