2010-04-15

******* tired



Semalam En Wan ada training futsal.
Dah lama dia tak main bola. Balik-balik aku je yang main bola. Eh.

So, malam tadi around 10pm geng-geng dia ajak join futsal.
Seperti yang dijangka, dia adelah pancit.

En Wan : Adoiiiiiiiiiiiiiii. Malu gila abang ngan member-member.

Aku : Apesal? Kalah?

En Wan : Bukan kalah. Pancit! Orang lain main sampai 4-5 game, abang se-game je. Tu pun rasa nak muntah.

Aku : Abang dah lama tak training, tau-tau terus masuk. Mana tak pancit.

Lepas mandi-mandi semua then tido.
Atas katil sambil sembang-sembang....

En Wan : Boleh ke tak masuk opis esok ni. Fucking tired!

Aku : Ok la, dah toksah borak. Tido.

Seploh minit senyap...

En Wan : Di, boring la.

Aku : Abis kalau dah boring nak buat apa?? (ton aku dah tinggi sket dah ni, dah paham sangat dah pick up line dia ni)

En Wan : (start-raba-raba)

Aku : Halooo! Kata fucking tired.

En Wan : Eh, silap. Fucking tak penah tired.


Statement neraka apekah???