2010-03-25

BABI!!



Series, mata aku sudah lebam.
Tapi tak nampak sangatla sebab kulit aku itam kecuali ko tenung lama nescaya ko akan nampak eyeback. Tapi kalau kau tenung dalam-dalam ke dalam mataku konfem ko tak tido malam pastu kerana panahan mataku fuhhhhhhhhhhhhh...tak caya, tanya En Wan.Haha.

Sampai dari Penang tadi kul 3.15pm.
Terus on aircond, and mandi.
Dari kat Tapah lagi aku dah plan sampai rumah kang on aircond, mandi and tido.

The feeling lepas mandi tu sangat lah best.
Pulak tu pakai nighty, terasa bebassssssss.
Walaupun jam lom lagi kul 4pm.
Tapi tak lama pun.
Kul 5pm aku dah tersedar sebab bilik sejuk sangat.
Lantas tersedar yang aku tak makan pun lagi dari pagi except teh tarik.
Dah alang-alang tak makan dari pagi tu maka aku teruskan misi berlapar, saje nak tengok esok berapa gram aku turun sebab lately ni aku rasa macam badan aku bloated lain macam. So mengikut pengalaman diri, itu adelah petanda bahawa badan sedang dalam proses menjadi obes. Buah dada obes takpe, tapi badan NO NO.

Ok, aku sedang menipu diri sendiri sebenarnya ni.

Hmmm...where shud I start..?

Actually aku perlu meluahkan sesuatu.
So that aku boleh tido.
Antara sebab aku tak nyenyak tido siang tadi walaupun kepala dah pening nak termuntah adelah kerana kat Tapah.

Tadi aku benti jap kat Tapah sebab nak gi toilet, nak beli air and nak cari something utk si masam.

Aku shop kat satu kedai ni, kedai dia sempit la jugak sebab barang banyak sangat.
Kedai dia pulak belah-belah dalam, bukan kat tempat orang jual jambu tu.
Kat kedai tu pun takde la ramai mana orang, rasanya dalam empat customer termasuk aku.

So, aku ni belek-belek la barang mainan kat situ tak notice pun ada barua cilaka tengah dok perati bontot aku (agaknya la). Memang aku pakai skirt tadi, tapi skirt tu takdela pendek sangat pun. Agaknya mamat ni jenis kote tak laku, nak cucuk kat anjing pun anjing lari gamaknya so tadi memang aku bernasib tak baik.

Aku perasan ada orang nak lalu kat belakang, and dia cakap 'Excuse me'. Tapi aku ni jenis yang tak menoleh kat orang so aku injakkan badan sikit kat depan. Aku tak perasan yang mamat barua babi ni ada berdiri kat belakang aku sambil kote dia hala kat bontot aku (berlapik dengan seluar laa).

Aku ni pulak satu hal. Selalu sangat tak alert dengan benda-benda macam ni. Dalam ertikata lain - BLUR.

Aku macam terasa ada orang gesel something kat blakang, I can feel the hardness tapi tak terfikir apa-apa yang bad, thought that orang lalu kat blakang and terkena badan aku sebab ruangan tu agak sempit gak la. Come on, kat RnR okkkkk. Tak saper yang expect benda macam ni nak jadi.

Rasanya dalam 2 kali aku rasa bergesel, kali ketiga tu aku pusing mamat babi ni elok je berdiri dengan mengadap belakang aku, kote dia cantik parking kat bontot aku. Memang sial babi buto!!!

Lojik ke ko berdiri dengan badan ko mengadap belakang orang lain kat tempat yang sempit macam tu? Cilaka babi tak?

Bila aku pusing, dia senyum and say 'Hi'.
'Hi'????????????
Pukimak kauuuuuuuuuuuuu.

Aku memang tak terkeluar suara lansung sebab takut sangat. (wah, kat blog ko macam terer sangat kan)
Terperanjat sampai nak menangis!

Cepat-cepat bayar and blah masuk toilet.
Mula-mula nak kencing, bila dah masuk toilet, kencing aku pun tak boleh nak keluar.
Tiba-tiba aje aku gila basuh bontot aku berkali-kali. Walaupun tak kena betul-betul but rasa macam najis gila okkk dia gesel kote dia kat bontot aku. Kalau ada pasir lebih memang aku samak!

Well, maybe ada yang kata 'Eleh, macam tak biasa'.

Yes, memang tak biasa pun!
First, aku tak main bontot-bontot okk.
Second, bila aku berdepan dengan pengalaman ni, now aku rasa macamana those yang kena cabul ke apa ke, dorang takut nak mengadu, takut nak menjerit but just keep it to them self.
Sebab aku pun rasa the same thing.
Nak jerit, tapi terperanjat sangat sampai tak terkeluar.
And malu.
Malu sebab benda ni jadik kat public and kalau aku menjerit macam ada nak percaya???

Memang masa tengah type this entry pun tetiba aku rasa meremang bulu tengkuk.
Memang babi la!!!!!!!!!!!

Oh series aku rasa macam nak menangis balik.


Babi!!!