2010-02-23

REVIRGYN - seperti dara setiap hari!



Aku lansung terlupa pasal permintaan one of the reader blog ni yang mintak tolong advertisekan product untuk wanita.

Anyone ada masalah KEPUTIHAN?

Baca baik-baik ye.
Ini adelah untuk yang mengalami masalah KEPUTIHAN.
Bukan yang ada masalah TAK PUTIH-PUTIH macam aku.
Ada faham kah?

Ok, kalau anda ada masalah keputihan, jangan bagitau aku.
Tapi sila ke sini.

Harga yang di offer RM50/bottle.
Aku tak sure pulak kalau dia ada providekan trial pack.
Alaaaa, takyah try-try la. Beli je sudahhh.
Simpan kat rumah kot-kot la kena pakai sok lusa, kan senang.

This lady also berminat nak cari pengedar, so kalau interested boleh contact her at irdawatys[at]tnb[dot]com[dot]my

Mengikut apa yang dia explain kat aku, cara penggunaannya adalah seperti berikut:-


1. Pegang botol di telapak tangan (bukan di telapak kaki okk) dan arahkan semburan ke arah kawasan feminine. (dia pakai kaedah spray, bukan macam Lactacyd yang kena bancuh ngan air pastu gosok-gosok kat pepek. Banyak keje okkk nak standby gayung lagi)

2. Dengan tangan lain (nak pakai tangan laki korang pun boleh) bukakan sedikit ruang alat feminin anda.

3. Semburkan Revirgyn 3 kali atau lebih ke dalam ruangan itu.

4. Anda juga boleh menyembur Revirgyn di sekitar luaran kawasan feminine anda.

5. Lakukan perkara di atas 2 kali sehari. (dia cakap dua kali tu dua kali je la. Jangan nak sembur lelebih, kang tertutup terus lubang ko kang satu hal nak korek)

Tapi yang lebih mengujakan aku adelah..

menggunakan Revirgyn sebelum hubungan intim AMAT digalakkan untuk kepuasan maksima


Perhatikan pada point-point penting seperti AMAT dan MAKSIMA.

Seblom projek, sembur dulu kat celah kangkang tu.
Baru orgasma berganda.
Ini takkk, beromen macam nak rak sampai tertanggal kulit pepek tapi tak game-game over. Mana bleh jadikkkkkk. (eh, overnya aku buat promosi)



**Tapi untuk pemain bontot aku tak pasti if benda ni boleh disembur kat blakang. Tu ko tanya sendiri ngan customer service**