2010-02-20

Macam kena dera

Selsema.
Macam nak demam pulak.
Ni semua takde lain la. Punca-punca STRESS dan SAKIT HATI.

So, untuk membaikkan 'demam', lepas breakfast aku gi spa. Hehe.
Saje je tak penah gi spa nak gi spa.

Aku ambik pakej sauna, body scrub and milk bath. Bila dia kata milk bath je, aku tak berharap lansung kulit aku jadik putih (wahahah. bodo gila mandi susu sebab nak putih??), cuma tolonggggggggggggglah jangan bertukar kelabu.

Hasilnya sangat la best dan skarang aku sangatlah mengantuk, ditambah pulak dengan En Wan yang dah berdengkur kat sebelah.



Masuk je dalam kedai terasa macam ada kat Bali.
Dengan lagu-lagu ala ke-Bali-annya and lilin-lilin serta wangi-wangian, standard la kan spa centre. Kalau spa bau macam rumah aku baik aku takyah datang.

Mula-mula biasa la kena sauna dulu. Lepas tu body scrub.
Memang best gila budak tu urut badan aku. Macam nak tertanggal jugakla kulit aku. Eloklah kalau tertanggal pun. Berkerak sangat aku rasa. Nak lagi tang bontot tu. Sental kuat skit ye dik.

Tang dia gosok celah-celah kangkang, celah tetek aku cuba bayangkan apekah rasanya diraba dengan rakus sebegini oleh seorang wanita. Tapi aku tak rasa apa-apa. Maknanya aku takde potensi nak jadi lesbo. Alhamdulillah.
Mana la tau kan kot kot la masa dia gosok-gosok tu tetiba aku rasa stim tak ke satu hallll.

Budak spa : Biasa berurut ke?

Aku : Tak. Kenapa?

Budak spa : Badan akak ni elok. Sedap lagi ni.


Sedap ye dik badan akak?
Tu baru luaran je. Belum dalaman lagi.
Nak tau sedap ke tak marilah tanya suami akak.

Merah-merah blakang badan aku jadiknya.
Macam melecur okkkk.
Tapi itulah dia tanda bahawa bahagian tu memang banyak angin, sebab tu la aku selalu tampal koyok (Salonpas) kat area tu dek kerana manjang je lenguh. Tapi kat bahu ni je la yang merah. Bahagian lain takde pulak. Mungkin bahagian-bahagian lain selalu diurut oleh En Wan so toksin-toksin tak sempat nak melekat pun.

Semalam, aktiviti mingguan setiap hari Jumaat..



Tiket wayang tak mahal mana, tapi kena CUKAI dengan si kecik ni yang lebih



Aku memang tak berkenan tengok citer tak lojik-lojik macam ni, tapi layan je la dah En Wan nak tengok sangat. Bawak Redza sekali. Padahal Redza baru baik demam. Tapi citer dia not bad la. Dalam pada tak lojik tu ada gak benda yang boleh kita terima cuma dalam bentuk yang berbeza. Contohnya masa Poseidon (The god of the waters) tu bagitau anak dia yang walaupun dia tak jalankan tanggungjawab dia sebagai ayah but dia selalu berada di sisi and perhatikan anak dia. (mode Ustazah)

Tapi sebelum masuk cinema.... 





Misi menambah stok DVD pirate.

DVD ni adelah bagi mengisi masa lapang dari Sabtu sampai ke Khamis depan. Jumaat takyah layan DVD sebab Jumaat adelah hari tengok movie. Selalunya kitorang layan DVD lepas dinner. So takde la boring malam-malam ku.

Selalunya angkut DVD sampai 6-7 keping. Satu hari layan sekeping. Tapi semalam En Wan beli 3 DVD je. Hmm..apalah aku nak buat dengan lagi extra 3 hari tu.


Ya Allah, selamatkan lah hambamu ini dari dirakusi...