2010-01-11

Dear John





Siapa hari tu suruh aku get ready tengok filem ni?

Ok, aku dah baca buku dia. Nak tunggu filem lama sangat. Lagipun aku rasa lagi best baca buku kot dari tengok movie.

Kalau movie ni kuar sok, konfemmmm!!!!!
Konfem aku taknak tengok! (walaupun aku dok ulang-ulang tengok trailer dia kat YouTube)

Hati aku bengkak bila baca buku ni, bukan sebab sedih John tak dapat kawen dengan Savannah (eh, terbagitau pulak), tapi bengang sebab si Savannah tak tahan long distance relationship. Pastu buat alasan husband dia sekarang perlukan sokongan so sebab terlampau menyokong terus cair. Tapiiiiiiiiii still lagi harapkan John tu ambik berat pasal dia. Eh apa punya musibat la dia ni? Dah la orang tu heartbroken nampak ko dah kawen, lagi nak suruh orang tu stay dengan alasan 'kau je yang memahami jadi tolong lah jadik a good listener'. Kalau aku la, panggggggg sedas aku bagi.

Dah menyakitkan hati tu satu hal la, boleh tak tolong respect sket hati gua yang heartbroken ni. Jangan nak jadi player ye? Aku sepak kang ada yang makan nasik ikut telinga.

Eh, emo lak.

Tapi, cerita dia memang sedih. Sebab eventho Savannah kawen dengan orang lain but everytime full moon, both Savvanah and John akan pandang bulan as if they are back together. Macam cerita Tamil pun ada gak aku tengok. Tapi memang best lah. Meleleh-leleh airmata aku. Kalau nama John ni ditukar kepada Edward Cullen (provided lipstik kat bibir dia tak terang sangat) mungkin aku lagi rasa sedih. Tapi aku ni apa aje la yang tak sedih kannnnnn.

p/s : esok aku akan menakluki Ipoh and Penang. Kita seranggggggggggggggg!!