2009-10-12

Pejabat tanah ooooo pejabat tanah, boleh siapkan keje cepat sikit tak??



Weh aku series la tengah busy, tak tipu punya.
Ingat aku suka-suka ke taknak update??
Aku punya banyak la nak cerita dari sejak pindah hari tu aku kepamkan lam kepala sampai dah lupa apa nak story.

Ni keje aku tengah banyak, kepala aku serabut mana nak siapkan keje opis, mana nak pikir sedara nak kawen hujung minggu, rumah aku lom siap kemas, pikir apa nak beli nak isi lam rumah ni lagi, dah la pejabat tanah lom tukar-tukar lagi hak pindah milik rumah lama tu, duit buyer pun sangkut lagi okk. Ni pejabat tanah punya efisien la ni, sampai skang nama tak tukar-tukar lagi. Nama lom tukar, so duit aku pun tak masuk-masuk. Sape keje pejabat tanah selangor weh? Tolong la cepatkan kes aku. Kang aku buat entry khas pasal pejabat tanah kanggggg.

Aku rasa sejak abis raya keje opis aku mencanak-canak sampai aku rasa nak bakar je opis ni biar hilang semua dokumen, senang takyah buat keje. Aku pegi keje pun dah selebet maut, sempat pakai bedak pun dah kira naib baik.

Bila kepala dah stress mimpi pun yang pelik-pelik je.

9 Oktober hari tu aku mimpi aku ngan En Wan gi Sabah, lepak tepi pantai sekali kena tsunami kauuuu. Gila babi punya horror okkkkk. Tu baru dalam mimpi tapi aku dah terasa azabnya kena tsunami. Masa ombak tu datang, aku ngan En Wan macam pasrah je, takleh lari mana dah, kitorang dah ready nak kena simbah. Dah siap peluk-peluk. Tapi yang bagusnya, aku sempat mengucap ngan baca ayar Qursi.

Sayup je aku dengar suara En Wan 'Hold me! Hold me! Remember, don't let go off my hand, Rose!!'.
Tetiba je 'Rose'.

Ntah apa-apa ntah.

Seb baik aku terjaga.
Kalau lambat sikit konfem basah katil tu aku kejekan.
Aku ni pantang mimpi air-air, mimpi minum teh ais pun nak terkencing.

Ok lah, aku nak pi appointment kat PJ ni...later sambung..kalau rajin.