2009-06-26

Sumpah memang tak kelakar lansung



Aku wonder dengan sesetengah orang yang tak suka dengan someone, tapi dia rajin benar ambik tau pasal that sumone. Apa yang orang tu buat semua dia tau.
Tapi dia tak suka.
Tapi dia ambik tau.

Bila aku mencarut dia kata aku pompuan jalang.
Bila aku buat entry motivasi dia kata aku ada hati nak nasihatkan orang padahal diri sendiri fail.
Bila aku buat entry jiwang dia kata 'Hek ele, ko ni apehal tetiba nak karat-karat??’
Aku KARATe kang baru ko tau.

Kang kalau aku upload gamba muka aku banyak-banyak penuh satu entry dia kata aku poyo.
Kalau aku letak gamba muka bersememeh dia kata aku saje nak mintak orang komen 'Wahhhhhhhh Kak Di transform gila babi macam bidadari dah skanggg’.
Ko ingat aku hadap sangat komen sweet-sweet macam ni??

Bila aku letak gamba pakai tube, dia kata aku bergamba macam bitch.
Kang kalau aku bergamba ngan En Wan pakai mini skirt mula la alki aku terbabit sekali kata laki aku tak tau didik isteri.
Sekurang-kurangnya laki aku didik aku supaya tak jadi kepohci hal orang and tak dengki ngan orang lain.



Aku tau kau tu terdidik gila babi.
Depan orang sopan, cakap melentik, tatatertib terjaga, tapi belakang kau macam sundal.

Yang kau nampak semuanya salah aku.
Banyak sangat carik kesalahan orang sampai lupa yang ko tu pun bermasalah.

Skang meh aku nak bagitau apa masalah ko pulak.

Kau tak boleh tengok aku lebih dari kau.
Kau masuk blog aku sebab nak tau if hari ni life aku happening ke tak. Kalau happening pun boleh tak lawan happeningnya hari kau. Kalau rasa-rasa cam nak kalah mula la selagi boleh ko nak carik kekurangan aku. Padahal ko tak sedar sebenarnya kau tu menipu diri kau sendiri. Sebab kau sangat tak best dah hidup terasa seperti cilaka, jadi kau nak orang pun rasa sama-sama cilaka macam kau sebab tu ko kutuk-kutuk. Kalau dah tau diri tak best, eh cubala membestkan diri, bukan mengalihkan perhatian orang terhadap diri kau yang buruk dengan mengutuk orang lain pulak. Sakit sialllllll. Benda paling bangsat dibuat adelah menipu diri sendiri okkk. Tu LOSER namanya.

Kau tak boleh terima kenyataan hidup orang lain lagi hebat dari hidup kau.
Kalau kau rasa rumah kau lagi cantik, apa ko tak letak je gamba rumah kau kat blog. Takyah la nak buat-buat sweet 'Cantik jugak rumah kau ni. Boleh la kau renovate rumah kau gila-gila, rumah kau kecik. Tak banyak pakai duit. Dapur rumah aku ni je dah besar hall kau. Makan tahun nak renovate..huhuhu’.

Apa ko ingat statement ko kelakar?
(sorry la ye kalau ada yang terperasan ni komen dia, aku kan celuparrrrrrrrrrrrrrrr).
Sumpah tak kelakar.

Kalau kau rasa kau lagi kaya dari semorang, silakan la tunjuk kekayaan kau tu. Takde sape pun nak marah kalau kau kaya. Takyah la nak buat macam merendah diri tapi sebenarnya trying very hard bagi orang realize yang ko sebenarnya hartawan.
Tapi still nak emphasizekan yang 'Ingat nak beli Honda CRV je, tapi Auto Bavaria buat mega sale pulak, beli je laaaaa'.

Apekepundek la.

Ada yang lagi cibai 'Kau boleh la tiap-tiap tahun gi overseas, laki kau kaya’, 'Takpela, laki kau gaji besar', 'Banyak shopping nampak, laki kau dah gaji ke?' as if macam aku ni kalau tak kawen ngan En Wan jangan harap la nak merasa semua ni.

Kalau gaji kau besar sangatttttttttttt, apa yang ko susah hati aku dapat semua ni?
Gaji aku tak besar cam kau, tapi tetek aku besar, sebab tu aku leh dapat laki kahayaaaaaaaaaaaaa.

Especially kalau kita pompuan yang dah berkahwin, asal dok rumah banglo je, sebab dapat laki kaya. Asal shopping beg harga empat ribu je, sebab laki kaya.
Apa kepala otak kau ni asik pikir nak kikis duit laki ke?
Ko ingat aku macam kau semua benda nak harap duit laki eh?
Laki aku takde la kaya macam laki kau, pencuci pepet kau pun dia bayarkan.

Kau tak boleh accept the fact yang orang lain pun agak attractive bukan ko sorang je lawa. Seboleh-boleh kau nak pastikan takde orang puji aku everytime aku upload latest pic. Every 15 minits, ko refresh blog aku nak make sure jangan la ada sesaper kata aku lawa.

Orang macam ni memang series sakit otak.
Kalau kau rasa kau hot, ape yang ko kisahkan dengan gamba-gamba aku?
Asal aku letak gamba je mula la ko komen 'Ambik gamba macam bitch’.
Eh, camana ko tau ek?
Oh, lupa pulak. It takes one to know one.

Kalau yang macam bitch tu aku, apa yang ko kisah sangat?
Sebab laki kau suka bitch is it?
So kau takut laki ko feeling ngan aku?
Sorry la, I got taste.
Aku tak terjebak ngan laki yang bodoh pilih pompuan mental buat bini.

Itu kalau gamba aku sorang.
Kalau aku bergamba ngan En Wan pun kau ada masalah jugak.
Aku letak gamba aku ngan En Wan pakai seksi-seksi pun salah. 'Eh, laki ko bagi ko pakai mini skirt ke?’.

Ye. Itu first time dia kasik aku kuar rumah pakai mini skirt.
Selama ni aku kuar rumah telanjang.

Puas hati?


Kau heran apesal blog aku orang rajin masuk padahal aku talk crap all the time sedangkan ko macam nak pecah tengkorak update blog bahan ilmiah gila babi level E=mc2 tapi takde orang aware pun kewujudan blog kau.

Aku pun tak pernah susah hati kalau takde orang baca blog aku, lagi senang aku nak mencarut sesuka hati takde orang kepoh memekak bagi nasihat ‘tak baik la mencarut nanti masuk api neraka’.

Memang la aku ni suka sebut kote orang ni, kote orang tu, pantat dia, pantat kau, tapi pernah terfikir ke korang if aku kat luar pun macam tu? Aku memang mencarut doplohpat jam ke?
Ke kau yang lebih?

Eh, sape yang penah jumpa aku plis bagitau aku ni kejenya mencarut aje ke?

Kadang-kadang aku heran gak ngan jenis orang yang judge a book by its cover ni.
Asal aku mencarut je kat blog asal aku tulis pasal kote je, ohhh dia ni easy.
So, boleh la cyberseks ngan dia.
Tak tau hujung pangkal tetiba je masuk PM 'Budak opis aku ni pantek cipet tak punch card untuk aku. Memang pepet nak kena sontot dia ni’.
Ntah saper saper baru kenal 2 minit dah nak cipet-cipet ngan aku.
Konon cam cool la, sebab aku pun suka mencarut kat blog so ko ingat aku mencarut all the time. Eh, boleh tak ada common sense sikit?
Kalau kau tak rasa nak berak takkan ko nak paksa jugak ke taik ko keluar?
Melainkan ko nak rasa kena buasir.
Macam tu la jugak mencarut.
Kalau aku rasa aku tak perlu mencarut, aku tak buat.
Kau ingat aku mencarut sepanjang hari ke lancauuu???

Lately ni ramai pulak menatang cilaka mana ntah tetiba je invite aku view webcam dia saje nak test if aku ni memang suka layan jantan gersang melancap depan PC. Sorry la ye, laki aku tak penah biarkan aku kegersangan, so aku tak hadap la kote korang. Lagipun, aku tak main la kote murah-murah takat leh dapat kat webcam.

Kadang-kadang aku rasa orang yang hantar komen cam cilaka ni sebenarnya dia yang lebih. Dia pun buat, tapi takkan la nak bagitau orang kan. Biar la jadik role model sket. Tunjuk diri macam baik, bagus, sopan gila, kalau bercakap tu dengar tak dengar je nak je aku bagi penampar biar tak kuar suara lansung, unsur-unsur nasihat mesti ada, kata role modellll. Tapi kat rumah sebenarnya kau pun layan cerita blue. Silap-silap ko lagi hardcore layan cerita blue sambil standby dildo kat tangan. Cuma ko baikkkkkkkkkk sikit dari aku sebab ko tak cerita kat public yang ko pun buat.

Well, itu hak masing-masing.
Bukan aku nak kata 'Kau hipokrit dowhhhh, jadik la cam aku, aku sangat jujurrrrrrr'.

Cuma aku rasa aku pun ada hak nak cakap apa pun sebagaimana hak korang nak bagi komen cilaka kat aku. Kalau kau rasa aku ni blue, aku ni jalang suka mencarut, aku ni bitch, itu sukati kau. Aku takde masa nak ye ye convincekan orang 'Wehhh, aku sebenarnya baik okkk, aku saje je kat blog tu'.

Sukati la baiii.