2009-06-25

Friendship is about us, and for that I'm grateful. And I hope you have the best birthday ever!




Ewahhh, mencanak-canak masuk komen budak-budak UNIMAS saje je nak kasik jantung aku menggelegak.

Aku tau la aku manusia paling hot time tu sebab dapat pakwe yang sanggup terjun jambatan bagi membuktikan cinta yang tak berbelah-bagi.

Korang dapat pakwe yang willing terjun jambatan sebab gila babi punya chenta kat ko?
Tak dapatttttt.

Tapi tak terjun-terjun pun.
Nak terjun pilih-pilih sungai pulak tu.
Sungai yang agak-agak dia leh lepas, baru terjun.
Kalau peluang nak mati kering kat dalam sungai tu tinggi, eh tak payah la. Carik idea bunuh diri lain pulak like makan panadol 30 bijik ngan air coke.

Eh bukan.
Tu tak otai.

Kita toreh tangan kita dengan nama D.I. so that kalau mati orang tau penyebab kematian tu adelah kerana pompuan bernama D.I. Memang habis kejam la kan pompuan nama D.I. ni tergamak nak buat lelaki sebegini.

Memang taik.

Tapi macam tak hardcore la cara gini kan?

Apakata hisap rokok berkotak-kotak dalam sejam pastu minum minyak cap kapak.
Dah minum tu letakkan botol cap kapak kosong tu celah tingkap bilik aku sambil tulis note 'Apa-apa terjadik kat ****, awak bertanggungjawab'. Jangan lupa toreh sikit hujung jari and titik-titikkan darah. Baru ganas.

Eh kalau nak mampos tu mampos aje lah.
Apelak aku yang kena tanggunjawab segala?
Pandai-pandai la jawab soal kubur kau.

Memang mendidih la darah aku kalau open table pasal tengkorak ni.

Tukar tukar tukar topik.





Oh, ok.
Birthday wish.

Happy Birthday to ****.

Age is just a number. Don't worry, I am here to show you some BRIEF support.

(sila dapatkan voucher RM20 di Jusco berhampiran untuk redeem sehelai brief longgok)