2008-11-19

CRUSH

Shit!
Aku terserempak ngan mamat yang aku gila babi punya crush dulu.

Jap jap.
Sessi curang.

Hensem siallllllllllllllllll.

Boleh bayangkan tak camana muka kalau ko nak tahan diri dari rasa kegembiraan apabila balak yang ko damba-dambakan dulu ada depan mata???

Tak dapat bayangkan eh?

Meh aku bagitau.

Disebabkan mamat ni memang aku gilakan sangat dulu tapi takde sorang pun tau and dia of cos la takkan tau. Aku tak sure if dia perasan aku ke tak dulu. Tak kisah la kalau tak perasan pun.

Aku nak naik tingkat 7 tapi aku sama-sama ikut dia masuk lift yang nak turun ke basement pastu gabra tekan button 7 pat lima kali. Last-last dia cuit bahu aku, "Lift ni nak pegi cafe dulu"

Alahai cibainya statement kau.

Series aku malu cam haram.
Tapi adelah mencover jugak.

Apesal la aku masuk lift ni?
Konfem dia rasa samada aku nak ikut dia or aku tak penah naik lift.

Dah la bertiga je dalam tu. Dia ngan geng dia.
Yang aku pulak sebab dah malu, aku berdiri tegak mengadap button lift.
Tegak yang tak bergerak-gerak.

Terfikir gak nak pusing badan bersandar.
Tapi aku wat-wat malas nak pusing sebab kawan mamat ni sound "Tak baik tau membelakangkan bakal suami."

Tengkorak kau.


Sampai basement dia kuar.

"Sorry ye, kawan I ni gurau je tadi. Keje sini ke?"

Aku geleng.

Ewahhhh, cam anak dara pulak buat malu-malu.
Memang gatal ko Diana.

Aku ingatkan baik sangat, boleh pulak dah kuar patah balik bagi pesanan penaja "Lift ni tak boleh pergi bawah lagi tau, sini paling bawah. Dah boleh tekan tingkat 7"

Memang cibai.

Tapi kau la jejaka cibai yang paling kiutttttttttttttttttttttttttttttt selepas En Wan (tiba-tiba sudah sedar diri ini sudah bersuami).