2008-07-03

Big Apple again


Hari tu aku kata nak makan Big Apple lagi kan? Sangat ketagih kan?
Tadaaaaaaa...!!!!




The Alien 3 bijik belah kanan sekali

Siap masuk website tengok kat mana outlet dia. Tak perasan kat Subang Parade ada, aku gi menapak ke Jusco Bukit Tinggi semata-mata nak beli donut. Gila panjang queue semua jakun tak penah makan donut. Panjang pun panjang la aku tak kira, cacing dalam perut aku ni yang nak makan, aku bukan nak makan sangat.

Kali ni beli sekali 12. Donut yang aku suka tu tajuk dia 'The Alien'. Masa turn aku sampai The Alien ni dah habis, aku dah nak nangis. Nangis sebab donut habis, boleh?? Ah, tak kiraaaaaaaaaaaaaaa. Ko masak skarang jugak aku nak makan. Masa The Alien dah masak ramai la pulak yang terpekik-pekik booking. En Wan antara nak senyum ngan tak senyum pandang muka aku terjengket-jengket kaki nak tengok ada orang ambik The Alien aku tak. Aku pendek okk. Ada satu minah bukit ni, masa orang lain tengah sibuk pilih donut, turn dia lom sampai lagi ni, tapi tangan dua-dua belah nak menjulur ke sana sini ngan hiruk pikuknya suara mintak brader tu copkan untuk dia. Lapar benar gamaknya. Last-last terlebih julur, tertolak box of 12 customer sebelah. Terus cas sopan lepas tu.

Peej, ko dah jumpa lom donut ni?



 

Ni gambar semalam, melepak ngan Yuzz9071. Ni yang aku tak suka bergamba ngan orang kulit putih ni, aku nampak cam Miss Nigeria. Nak jugakkkkk tempias-tempias Miss World.

Semalam gi pasar malam ngan En Wan, lalu depan gerai ikan.

Aku : Kata nak beli kupang. Carik la.

En Wan : Takyah. Dah kenyang.