2008-06-01

"..Senyummu juga sedihmu adalah hidupku.." Saper ada lagu 11 Januari, bak sini


Takde mood nak update blog la Yuzz oiiii, tu pasal ko bukak-bukak still kosong je lagi.
Takde benda nak story, life macam biasa. Takat citer-citer biasa cam pagi gi bfast nasik lemak ngan En Wan, pastu balik lepak depan tv layan DVD empat round, pastu tido berjemaah santak ke Maghrib, pastu bangun makan lagi, pas makan mandi sesama pulak sambil melayan beberapa round kat dalam tu, pastu tido balik.....boring okkk.

Apa-apa punnnnn..buat pengetahuan sekalian rakyat!!

Aku dah 46 kilo!!!!
Muehehehehehheheheh.

Tapi aku berani bajet, Rabu depan aku naik 48 kilo balik. Sebab segerombolan orang kampung En Wan menyerang rumah aku, jadi tak mampu aku nak teruskan pendietan. Kang kalau aku tak makan, dorang cakap aku lancarkan mogok lapar tanda protes tak suka dorang datang.

Punyala seksa aku tahan makan semata-mata nak turunkan berat badan. Pagi minum teh ngan roti sekeping, pastu sampai ke petang aku makan 3 keping biskut, before 7pm kena stop makan dah. Dapat makan nasik 5 suap pun jadik la.

Bodoh sialll seksa diri sendiri.

Tapi aku rasa cam best je bila tulang-tulang skapula timbul, pastu bila bukak baju tulang rangka nampak dalam 2-3 line, pastu kalau baring pepek aku lagi tinggi dari perut. Selalu lepas mandi aku naked baring atas katil sambil mata pandang cermin pastu sendiri cakap 'Waaaahhhhh, kempis gila perut kauuuuuu'.

Lalalala...

Aku rasa aku boleh jadik duta ke Afrika dengan misi "AFRIKA..KAU TIDAK KESEORANGAN'

Dah, aku nak tido. Ubat yang aku makan ni menjadikan aku sangat high dan horny.
Bang, jom berjimak?