2008-05-10

Tag : Baju merah



Dak Intan melancarkan serangan bertubi-tubi kat aku kali ni. Lepas satu tag, satu tag aku kena buat. Bagus gak, senang takyah aku nak pikir apa nak update.

Aku tak banyak baju merah, ada la kot 3-4 helai.

Gambar 1st :
Baju Champion athelete yang aku asik pakai tu antara baju merah yang paling suka pakai sebab apa pun aku tak tau. Maybe sebab leher dia V neck. Baju tu aku beli seploh hengget je. Aku tak reti pakai baju mahal-mahal sebab badan aku turun-naik. Kalau beli mahal-mahal, sekali badan aku naik takmo turun, sesallll. Adik aku memang tunggu je kalau aku kata baju aku dah tak muat. Kalau beli baju murahan ni agak2 takleh masuk, aku guna buat lap keta je.

Gambar 2nd :
Aku tunjuk tang tali merah je. Gambar ni aku snap dalam toilet masa nak mandi, baru balik from keje. Jangan tanya pesal aku ambik gambar lam toilet, ini adelah tebiat semulajadi.

Gambar 3rd :
Masa ni tgh tunggu Redza siap, nak pi bfast, hari Ahad. Kitorang lepak kat kerusi tepi kolam ikan. Aku suka gambar ni sebab muka aku tak semak dengan mekap. Sangat lega. Tapi lam ni, cuma En Wan yang pakai baju merah. Takpekan Intan kalau bukan aku yang pakai?

Tapi apesal baju merah?