2008-03-30

Someone has sent you a smile


What a surprise!!!!
Aku bukak Friendster sekali dapat message from TUNGAU!!


Date: 03/30/2008 2:50 pm
Subject: **** has sent you a smile.
Message: **** wants to brighten your day with a smile. Check out ****'s profile and send a reply.
A message from ****:

Hai, just drop by je. Aku skrg kat Dubai. Tengah tggu nak naik kapal. Aku dah lama tak bkk friendster ni alih2 ada muka ko lak. ko ada bagus? aku dah 2 anak dah stakat ni..hhehheh D**** I***** and D**** I******. Ko bila nak tambah askar ni? Sampaikan salam aku kat papa n mama k (makcik and pakcik okkkkk!!). Aku ada gak tpon nenek tampin ari tu. saje borak ngan org tua 2. oklah aku nak blah ni. (blah la kau, menyemak je) kem salam kat one n anak ko. bubbye !!



Aku kat Dubai okkkkk.
Aku gi oversea tauuuuu.
Rugi ko reject aku okkkkk.
Kalau tak kita sedang berhanimoon di Dubai.

Perhatikan nama anak-anak dia. Tak tau la ini coincident ke apa kan.
Tapi seingat aku la, maklum le IQ aku kan sangat tinggi.
Dulu masa tengah dilamun asmara, dia penah plan anak-anak dia sok letak nama D and I sempena nama aku Diana Ishak.

Suratan atau kebetulan?
Gasak kau lah.

Tapi yang aku pelik, dia kata dia bukak Frenster, alih-alih ada muka aku?
Muka aku???
Sejak bila muka aku ada lam frenlist kau?
Ke kau yang gigih carik nama aku? Nak keep in touch tapi buat-buat cam stumbled across nama aku.
Low class punya strategi.
Mueheheheh.