2008-03-14

Phuket, 17-20th of May 2008


Tadi kan, aku ponteng keje atas hasutan En Wan. Dia ajak aku gi MATTA Fair 2008 kat PWTC. Patut la sejak dua menjak dia rajin benar menggodek laptop, rupanya usha nak gi vacation. And seperti yang dijangka this year gi Phuket. So tadi aku dah book, Mak Aji lambat sangat, TINGGAL!!!!



Tapi yang tak berapa nak best, still naik Air Asia. Kebulur la aku kat atas tu. Nak naik MAS hari yang aku nak gi tu takde tiket lak. Kacau. Tapi takpela, Air Asia dah pakai airbus so harap takde la kejap-kejap ngongg ngonggg ngonggggg kat atas tu. Ngeri siallll.

Sibuk En Wan nak gi Pulau James Bond. Dah la pi tanya amoi tu 'Ini ada optional tak? Saya nak pegi Jengs Bong Isleng la' (James Bond Island = Ko Tapu Island)



Hadoiiiii!!!!!!!
Berbulu je aku ngan orang tua ni.
Puas aku nasihat, tak payah tanya. Let me do the talking. Ini tak, sibuk la pulak dia nak beramas-mesra ngan amoi tu. Ko punya nahu dan tatabahasa sangat fail okkkk.
Wakakakaka, keji gila mengutuk suami. Konfem tak cium bau syorga.




En Wan tengah sibuk mengayat amoi nak dapat package murah.
Macam al-bapuk pulak pakai beg camtu. Aku la yang pedajal dia. Penat okkk nak pegang beg aku lagi, pegang beg MATTA lagi. Ambik ko, pegang sendiri.
Taknak pegang???? Meh, aku sangkut.

Padahal nak pegi bulan 5. Bukannya skang pun. Huru hara je lebih.
So kira kali ni, wedding anniversarry adelah kat Phuket. Kalau tetiba Mak Aji ngan Pak Aji kata dia pun nak gi sama, tak dapat la kitorang beromen di tepian pantai. Line tak clear.

Lepas gi MATTA singgah The Mall konon nak shopping baju. Aku dah pegang baju Nicole ngan Elle okkkkkk, dah pegang!! En Wan buat muka selenga tok pekong siam, terus kenselllllllllll hajat aku. Dia cukup pantang aku beli baju selai sampai RM170++. Kalau boleh, baju aku kena selai RM50 hengget je. Kalau aku pakai yang ratus-ratus, keluar la segala dalil 'Ala, awak pakai baju yang longgok-longgok pun tetap cantik, body awak ok pakai apa pun'. Dan-dan tu jugak body aku transfom jadik body Naomi Campbell. Punyala pendengki khianatnya taknak kasik aku shopping.

Pastu lalu kat Carlo Rino, takde yang best. Macam berkenan kat Bonia, ada satu tu cunnnnnnnnnnnnn sgt, harga RM699. Aku dah prektis gesture terbaik utnuk menggoda En Wan biar dia luluskan permohonan nak beli beg baru. Bukan pakai duit dia punnnn, duit aku. Pun, tak lepas. Hampas la dia hari ni. Pekena ntah. Tapi dia ni hari-hari pun memang hampas je.

Tapi disebabkan Bonia tu bersebelahan ngan GUESS, tetiba aku jadi menyampah nak beli Bonia.

Harharharharharhar.
Keji.