2007-09-05

Wonderful look back!


Aku kan pantang ada masa free, lalu aku pun menggodek-godek YouTube, lalu terkuar la mendalah ni:

Lupa lak aku kena tagged dek Kirana. Hambik nih :

5 things in my bag
1. purse
2. tissue
3. handphone
4. pad
5. panties extra kot-kot bocor
6. (lima je? Aku ada limablas lagi nak list out nih)

5 things in my wallet
1. kad nikah
2. kad kredit yang semuanya masih aktif berhutang.
3. kad bank yang aku simpan je, nak guna tak reti.
4. ic
5. driving license
6. (duit aku simpan lam wallet laki aku. Duitmu duitku juaaa)

5 favourite things in bedroom
1. katil
2. bantalssss
3. lemari sebab ada baju
4. koleksi panties ngan bra yang beraneka warna.
5. potret kawen
6. (perfume, powder dan segala mak nenek aku letak kat bathroom. Atas dressing table aku kosong)

5 things I like to do
1. tengok tv belasah la citer apa pun
2. baca buku / mags
3. shopping
4. makan
5. mengarahkan orang buat keje

5 things I’m doing now
1. ecececehh..sudah gaharu cendana pula, sudah tau buat-buat tanya pula. Ko yang suruh aku buat mender ni pastu wat-wat tanya lagi. Aku lempang kanggg.
2. chatting YM
3. email customer
4. tunggu laki aku online YM.
5. bersilang kaki sambil kaki kanan goyang-goyang atas kaki kiri.